Työ Juu oli aika pasca työpäivä

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Päivä meni hirveän hitaasti ja muutenkin tuntui, että oon joku maailman surkein työntekijä.

Nyt oon vähän jo tasaantunut ja pystyn ajatella järkevästi.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
itellä vähän sama. Aloitin kuukausi sitten uusissa hommissa (vaikka siis saman alan hommia mitä oon tehnyt 2 vuotta), niin ihan uudessa työympäristössä. Uusi kun on niin ei sitä kaikkea vielä osaa/tiedä niin on töissä sellanen hyödytön olo jotenkin ja sitä ajattelee ettei ikinä näitä juttuja opi
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
itellä vähän sama. Aloitin kuukausi sitten uusissa hommissa (vaikka siis saman alan hommia mitä oon tehnyt 2 vuotta), niin ihan uudessa työympäristössä. Uusi kun on niin ei sitä kaikkea vielä osaa/tiedä niin on töissä sellanen hyödytön olo jotenkin ja sitä ajattelee ettei ikinä näitä juttuja opi
Tsemppiä uusiin työkuvioihin! D: eiköhän ne pikkuhiljaa ala siitä lutviutua :-)

Itse oon vuoden ollut samassa paikassa töissä ja kaikki jutut on ihan tuttua huttua, mutta jotenkin eilen vain oli liian kiire eikä pää pysynut mukana D: avauduin työkaverillekin siinä kun oltiin lähdössä kotiin ja nyt mua vaan hävettää, että en ollu siinä mielentilassa missä oisin kyennyt ottamaan neuvoja ja tsemppejä vastaan. Olin eilen oikeasti varmaan maailman raskain tyyppi koko puljussa.
 
Ylös Pohja