Mielenterveys Kappas en tiennyt että oon neurodivergent

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
En tiedä mikä se on suomeks? Siis jos mulla on ocd diagnosoitu niin silloinhan oon neurodivergent. En vaa tiennyt et ocd kuuluu siihen kans. Lmao. En mä tiedä mitä mä sillä tiedolla teen mutta :D yllätti vaan koska en tiennyt
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
joo, kuuluuhan se! D: suomeks käytetää yleens sanaa neuroepätyypillinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
joo, kuuluuhan se! D: suomeks käytetää yleens sanaa neuroepätyypillinen
Ainiin joo
Neuroepätyypillinen ja neurotyypillinen :D ei lmao aika jännä koska nyt vasta must tuntuu että "aa siks mä oon niin outo" vaikka sain ocd-diagnoosin kauan sitten. Mutta nyt vasta tuntuu et on jotenki "oikeutettu olemaan outo ja erilainen" öhh mitä ihmettä. Outo tunne. Tai tuntuu että tää vasta helpotti oloa eri tavalla ku ocd diagnoosi. Omituista. Lisäksi sain kyllä jostain testistä myös tulokseks et mulla voi olla "mild autism" mutta se nyt oli vaan nettitesti niin en tiedä. Mut joka tapauksessa ilo kuulua omituisten otusten kerhoon 🌝
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ainiin joo
Neuroepätyypillinen ja neurotyypillinen :D ei lmao aika jännä koska nyt vasta must tuntuu että "aa siks mä oon niin outo" vaikka sain ocd-diagnoosin kauan sitten. Mutta nyt vasta tuntuu et on jotenki "oikeutettu olemaan outo ja erilainen" öhh mitä ihmettä. Outo tunne. Tai tuntuu että tää vasta helpotti oloa eri tavalla ku ocd diagnoosi. Omituista. Lisäksi sain kyllä jostain testistä myös tulokseks et mulla voi olla "mild autism" mutta se nyt oli vaan nettitesti niin en tiedä. Mut joka tapauksessa ilo kuulua omituisten otusten kerhoon 🌝
Tervetuloa kerhoon! 👍😁
 
Ylös Pohja