Keho kasvatin isommat tissit

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
siis kandee laittaa voita tisseihin ennenku menee saunaan
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
omg, siis toimiikse oikeesti???? oon miettiny et kokeilisin, mutku en tiä uskallanko.... 🥺
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kandee, mut varo ettei tuu liian isoi meloonei. kannattaa ehkä käyttää vähärasvasta voita aluks?
ihana juttu ku neuvot!! 🥺 meil on varmaa vähärasvasta voita jääkaapis, ni pitää ens kerral kokeilla 👀👀👀 kuinkakohan paljon sitä kantsii laittaa???
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Mulle kasvoi yhden yön aikana kauheat melonit tämän vinkin takia ja nyt on selkä kipeä päivittäin. En oikeasti suosittele... Vaikka onhan nuo uhkean näköiset...
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Mulle kasvoi yhden yön aikana kauheat melonit tämän vinkin takia ja nyt on selkä kipeä päivittäin. En oikeasti suosittele... Vaikka onhan nuo uhkean näköiset...
Apua!! o_O Ehkä kannattaa kokeilla imeä rasvaa vaikka tinaimurilla???
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
minulla vain pienenivät... liekö syynä se että käytin margariinia, jonka kyljessä luki "rasvaton". hetkinen, sellaista ei pitäisi edes olla olemassa. mitähän sitä tuli käytettyä, pitääpä käydä vilkaisemassa...
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
en
minulla vain pienenivät... liekö syynä se että käytin margariinia, jonka kyljessä luki "rasvaton". hetkinen, sellaista ei pitäisi edes olla olemassa. mitähän sitä tuli käytettyä, pitääpä käydä vilkaisemassa...
kamala D: mitä käytit?
 
Ylös Pohja