Elokuvat & Sarjat Katsotteko Squid Gamea?

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
En voi kun ei oo mitään suoratoistopalvelua.
Ei pitäisi mainostaa mitään tällaisia, mutta ainakin hdtoday.tv löytyy koko sarja ja tekstitykset samoilla kielillä kuin Netflixissäkin. Ihan uskomatonta, ettei sivusto ole täynnä kaikenmaailman ponnahdusikkunoita ja Lena 300m päässä sinusta -mainoksia. Ja laatukin on hyvä. Mahtaakohan pysyä vielä kauan pystyssä?
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ööö... Onko muiltakin kadonnut toi kyselykohta tosta? D:

Siis ku mul ei enää näy tota kyselyy siinä vaan näkyy ainoastaan alotusviesti, mutta mä kuitenkin tein tästä kyselyn niin miten se ois voinut vaan kadota, ku viimeks se vielä oli tässä?

Toivon niin et tää on vaan joku bugi tms. koska tää keskustelu on paljon hauskempi kyselyn kanssa, kun voi vertailla tuloksia, eikä oo kivaa, jos se kysely nyt vaan hävis tästä. :(
Kummallista että tuo kysely vain katosi D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Ei pitäisi mainostaa mitään tällaisia, mutta ainakin hdtoday.tv löytyy koko sarja ja tekstitykset samoilla kielillä kuin Netflixissäkin. Ihan uskomatonta, ettei sivusto ole täynnä kaikenmaailman ponnahdusikkunoita ja Lena 300m päässä sinusta -mainoksia. Ja laatukin on hyvä. Mahtaakohan pysyä vielä kauan pystyssä?
Jaa, no kiitos tiedosta. Voisihan sitä sitten vilkaista...
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
en. oon saanut joskus ala-asteella traumat korean kielestä enkä kyllä omista edes netflixiä.
Voi. :/ Itekki traumatisoiduin Henkien kätkemä-elokuvasta lapsena, jonka takia anime on tuntunut myöhemmin tosi inhottavalta. Nykyään ei onneksi enää se trauma vaikuta(ja myös leffan uudelleenkatsominen autto) mutta en vieläkään erityisemmin animesta tykkää ja ne hahmojen suunliikkeet on jotenkin oudot.

Ainiin ja voihan tota sarjaa tosiaan katsoa myös esim. englannin kielisinä dubbauksina, mutta eihän se kyllä niin hyvältä kuulosta, kun on dubattu.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kummallista että tuo kysely vain katosi D:
Niin no itseasiassa sainkin jo Varasijalta yksityisviestinä vastauksen eli kun tosiaan olin luonut tän keskustelun Aihe vapaaseen, kun Viihteeseen ja vapaa-aikaan ei pystynyt tekemään kyselyä niin Varasija oli sitten siirtänyt mun keskustelun Viihteeseen ja vapaa-aikaan ja se kysely olis sitten hävinnyt siinä.

Sano kyllä että voi lisätä alotukseen uuden kyselyn, mutta en nähnyt siinä enää järkeä, koska en uskonut, että tähän keskusteluun enää vastauksia tulis(ja tuskimpa paljoa enää tuleekaan) ja kun Varasija sattuu olemaan näin pieni paikka ja yli 40 tyyppii oli siihen jo vastannut niin eipä uuden kyselyn vastaukset olis olleet enää mitenkään vertailukykyisiä, kun ei ne aiemmin vastanneetkaan enää tänne palais yms. joten annoin vaan asian olla.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
En katso enkä aio. En tiedä oonko liian vanha vaan etten kiinnostu mistään mitä nykynuoret fanittavat tai muuten vain on pinnalla.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
oon kattonu ja itseasiassa yks kaveri vähän pakotti, niin oli se sit pakko :D mutta omasta mielestä oli kyllä sen kattomisen arvonen :)! mie nautin kyseisestä sarjasta tosi paljon, kun siinä oli selkee juoni, hyvät hahmot, jne.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Muuten kattoisin mut ei enää oo netflixiä ku vaihdettiin se netflix disney +
 
Ylös Pohja