Kauan kesti kun ihastuit sun mieli tiettyyn

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,012
Mä näin sen ja se oli sit siinä. En kyllä tiedä millä hitolla otin sen itselleni.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
924
Kai siinä muutama viikko meni kun hengattiin päivittäin, nyt jo 1166 päivää yhteistä taivalta takana.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
814
Olimme aluksi ystäviä, mutta uskallan väittää, että itselläni oli ihastusta ilmassa ensimmäisten viestien lähettämisen jälkeen. Olin kuitenkin melko sairas ja painoin ihastumiseni niin kauas pois kuin kykenin, mutta heti kun vointi koheni, niin ihastuin ja rakastuin taas palavasti. :'3 Olemme olleet parisuhteessa nyt 1055 päivää. <3

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
Makkachinin, eli vaimoni, kanssa kirjevaihto kesti yli vuoden. Ja kun näimme, niin naimme ja kun hän lähti pois luoltani kotiinsa niin kosin häntä pari kuukautta pienen eron jälkeen.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
924
Makkachinin, eli vaimoni, kanssa kirjevaihto kesti yli vuoden. Ja kun näimme, niin naimme ja kun hän lähti pois luoltani kotiinsa niin kosin häntä pari kuukautta pienen eron jälkeen.
Aikamoista.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,762
En vieläkään osaa sanoa. Sillon ku tutustuttiin nii oltiin ihan vaan kavereita ja mulla oli säätöä yhen toisen kanssa. Mut jälkeenpäin oon miettiny et kyl mulla varmaa jotaki alkavaa kiinnostusta jossain vaiheessa on tullu mut en vaa sillo aatellu siitä mitään ku oli nii pieniä juttuja. Mut sillee ns. virallisesti ku ihastuin nii oltiin siinä vaiheessa tunnettu joku 2-3 kk?
Ja ollaan oltu mekin yhdessä nyt öööö... 790 päivää?

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
164
hmm ekoja keskusteluja demissä, ennen kun edes alettiin jutella muualla niin ihastuin lol
ennen kun edes tiesin hänen sukupuolta tms lol

kohta oltu yhessä 6v, tosin tunnettu jo vähän yli sen

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,991
hmm ekoja keskusteluja demissä, ennen kun edes alettiin jutella muualla niin ihastuin lol
ennen kun edes tiesin hänen sukupuolta tms lol

kohta oltu yhessä 6v, tosin tunnettu jo vähän yli sen
Kuulostaa aika homolta.

Ylös Pohja