Ketä käyttäjiä muistatte Demistä?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mietin, et vois olla kivaa muistella täällä demittäjiä, joita ei ole enää missään näkynyt(paitsi korkeintaan discortissa mut mä en sinne ikinä mennyt ku en osaa käyttää ja tuli varasija niin en jaksanut opetella :D) niin laitetaanpa tähän keskusteluun nyt demittäjiä ja mietitään, mitä muistetaan niistä. :)

Mä muistan ainaki Seiskan(ikinä en saanut tietää tarkoittiko hän nimellänsä lehteä, kirjainta vai jotain muuta :D) ja hänen kaverinsa Söpötyttösen. Muistan et ne oli 12-vuotiaita silloin joskus mut nyt ne taitaa olla jo 14-vuotiaita. Söpötyttönen oli siis se, joka teki sen keskustelun et "kysykää äikkänerolta", kysy voiko huulirasvalla itsetyydyttää ja sit se kerto käyttävänsä korkkareita koulussakin ja teki kesun, jossa kysy et mitä ilman ette voi mennä ulos ja sano ettei se ite voi mennä muuta ku tosi laittautuneena. (Kauniit meikit, hiukset, vaatteet yms.) Mut ihan mukavia ihmisiä oli mun mielestä noi molemmat.

Sitten oli myös Kebabrulla, joka teki aina niitä "oispa tyttöystävä" ja "kysykää lesbolta+miljoona muuta kuvailevaa sanaa" kesuja ja sit sil oli niitä kanoi, joista kaikki halus aina kuvii. :D Ja oli sil paljon muitaki kesui esim. "Laittakaa kuva jääkaappinne sisällöstä" ja kysyi kai jotain opiskelijana asumisesta. Ainii ja yhtenä aprillipäivänä se sano et oikeesti on vaan hetero, joka esittää lesboo luodakseen mahollisimman huonon mielikuvan lesboista. Kebabrullan nyt ainaki kaikki muistaa, sehän oli tyyliin tunnetuin tyyppi koko Demissä. :D

Ja sit oli Hallava tuuli ja Hallamieli, jotka aluksi sekotin vahingossa niinku moni muukin. Paremmin muistan ton Hallamielen. Hallava tuulihan lähti demistä jossain vaiheessa. Muistab Hallavasta vaan sen, et se mietti hirveesti painoaan ja pelkäs lihoavansa, kun oli lihonut "jo" puol kiloa. D: Ja sit nehän teki kaksistaan sen hyvän aprillipilan, jossa sano olevansa sama tyyppi. :D

Sit oli se Luxuria, joka Kirjoitti Aina Tällä Tavalla Että Jokainen Sana Alkaa Isolla Alkukirjaimella Ja Kaikki Vihas Sitä. Mä kyl oikeestaan totuin tohon kirjotustyyliin. :D Luxuria joutu tosi usein selittää, miks kirjottaa noin. Syy oli siis, että tottumuksesta kirjottaa tolla tavalla ja kirjotta sen takia oikeesti tolla tavalla paljon nopeemmin kuin jos kirjottais normaalisti. Luxuria tais tykätä animesta, jos oikein muistan.

Sit on Rabbit_Official. Muistan et se oli kerran mun unessakin ja se aika paljon tykkäili mun viesteistä. Ensin se vaikutti mukavalta. Muistan, et jossain kesussa, missä piti kertoo, et miksi vaihtaisi oman nimimerkkinsä, jos pitäis vaihtaa, tai jotain niin se sano et se vois olla Kani_Virallinen. Mutta sitten muistan, että myöhemmin se alkokin olla tosi ilkee. :(

Sinisin. Monet varmaan muistaa tänkin. Sinisin oli tosi epävarma, mutta kiltti. Monet tykkäs Sinisimmästä ja yritti kehuu sitä, että sen itsetumto nousis. Sinisin oli yhessä kohtaa munkin yksi lempi demuista. Muistan jonkun semmosen Sinisimmän unelmarakkaustarinankin. :D Tai en oo 100% varma kirjottiks Sinisin sen, mutta luulen niin. Sinisin poisti käyttäjänsä tosi usein, mut palas sit kuitenki aina takas. Yhellä kerralla kuitenkin nimi Sinisin oli jo varattu ja Sinisimmän uudeksi nimeksi tais tulla Sinivalkoinen.

Siinä oli nyt ne, mitä ekana mulle tuli mieleen. :D Täältä Varasijasta muistan kunnolla nähneeni Demissä vaan Peruukkitelineen, Skeletorin ja Fundeeraajan.(ja no Jami3:n mutta en oo varma kumpaan noista se lasketaan kun sil on täällä käyttäjä mut se on känyt täällä vaan muutaman kerran) Tääl on kyl muls muutenki helpompi tunnistaa ihmisii, kuin demissä, ku on noi kuvat ja samat tyypit aina pyörii täällä, kun on liin vähän ihmisii.

Pitäs itekki laittaa jo joku profiilikuva hehe. :D Mut haluisin laittaa jonkun niistä kuvista, jotka on mun muistikortissa, jonka olinpaikasta en ole varma. D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Vaikka keitä, mutta aika hyvin muistan ns vanhoja demittäjiä, tai niitä joiden demitys on jatkunut vuosia tai sitten ne jotka olivat vuosia aktiivisia mutteivät ole olleet enää sitten loppuaikoina ollenkaan paikalla. Muistan ainakin schmetterlingin, muikkuyrjön, mies86, kidviciousmuijan, damien thornin, kumienkuolaajan ja sukkakissan.

KIM HEROLD, qq,Junkyard ja Dildo jäivät viimeisiltä ajoilta mieleen. En itse oikeastaan käy discordissa, joten en tiedä ketkä demittäjät siellä pyörii.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nämä muistan :

- norigongwon
- Qualitymonkey
- Luxuria
- Riisitassu
- AsiallinenIhminen
- eipitsaa
- makkara
- Hurka
- takapihanjarmo
Joo mäki muistan Norigongwonin ja Qualitymonkeyn ja AsiallisenIhmisen totta kai kun ne on täällä Varasijassakin, en vain alotuksessa muistanut mainita. :D Ja sit Riisitassun ja Eipitsaan muistan myös, mutta en sitä mitä ne on sanoneet. Noista muista kertomistas muistan korkeintaan vaan nimet.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Vaikka keitä, mutta aika hyvin muistan ns vanhoja demittäjiä, tai niitä joiden demitys on jatkunut vuosia tai sitten ne jotka olivat vuosia aktiivisia mutteivät ole olleet enää sitten loppuaikoina ollenkaan paikalla. Muistan ainakin schmetterlingin, muikkuyrjön, mies86, kidviciousmuijan, damien thornin, kumienkuolaajan ja sukkakissan.

KIM HEROLD, qq,Junkyard ja Dildo jäivät viimeisiltä ajoilta mieleen. En itse oikeastaan käy discordissa, joten en tiedä ketkä demittäjät siellä pyörii.
Noista ekoista kertomistas en tiiä ketään. D: Toisaalta liityinkin(tai aloitin selailemisen ilman käyttäjää, en ole varma) Demiin vasta joskus 12-vuotiaana eli se oli aikaisintaan joslus 2017. :D KIM HEROLDIN, Junkyardin ja Dldön/Dildon kyllä muistan. Qq:sta en oo ihan varma. Dldö oli kyllä aika mieleenjäävä. Sehän sillon yhessä vaiheessa feikkas oma kuolemansa ja sit tuli väittämään et eihän se oo kuollut tai väittänyt toisella käyttäjällä mitään semmosta. :D
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
516
ai norikin on täällä?
Joo mäki muistan Norigongwonin ja Qualitymonkeyn ja AsiallisenIhmisen totta kai kun ne on täällä Varasijassakin, en vain alotuksessa muistanut mainita. :D Ja sit Riisitassun ja Eipitsaan muistan myös, mutta en sitä mitä ne on sanoneet. Noista muista kertomistas muistan korkeintaan vaan nimet.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Noista ekoista kertomistas en tiiä ketään. D: Toisaalta liityinkin(tai aloitin selailemisen ilman käyttäjää, en ole varma) Demiin vasta joskus 12-vuotiaana eli se oli aikaisintaan joslus 2017. :D KIM HEROLDIN, Junkyardin ja Dldön/Dildon kyllä muistan. Qq:sta en oo ihan varma. Dldö oli kyllä aika mieleenjäävä. Sehän sillon yhessä vaiheessa feikkas oma kuolemansa ja sit tuli väittämään et eihän se oo kuollut tai väittänyt toisella käyttäjällä mitään semmosta. :D
Mä oon Demittänyt vuodesta 2006 niin ehkä siksi kaikista vanhimmat nimimerkit on jääneet mieleen. Didö on kyllä häiritsevä ja mietinkin joskus mitä sille nyt kuuluu. Aina en edes tiennyt oliko kyseessä joka kerta edes didö kun moni alkoi esittää häntä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä oon Demittänyt vuodesta 2006 niin ehkä siksi kaikista vanhimmat nimimerkit on jääneet mieleen. Didö on kyllä häiritsevä ja mietinkin joskus mitä sille nyt kuuluu. Aina en edes tiennyt oliko kyseessä joka kerta edes didö kun moni alkoi esittää häntä.
Mä olin 2006 vasta 1-vuotias eli ei ihmekkään etten muista. :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Silloin Demissä oli kyllä huomattavasti enemmän väkeä kun ei ollut vielä kunnolla mitään muuta sosiaalista mediaa.
Niin jännä muistella niitä aikoja, kun sisäänkirjautuneita demittäjiä saattoi olla vaikka perjantai-iltaisin jopa 1000 paikalla, ja jos Omaan planeettaan teki keskustelun, se tipahti hetkessä näkymättömiin uusien keskustelujen tieltä... Oli vähän erilainen meininki verrattuna siihen autiomaahan, joka Demi loppuaikoinaan oli (ja täällähän on sitten vieläkin hiljaisempaa).
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Niin jännä muistella niitä aikoja, kun sisäänkirjautuneita demittäjiä saattoi olla vaikka perjantai-iltaisin jopa 1000 paikalla, ja jos Omaan planeettaan teki keskustelun, se tipahti hetkessä näkymättömiin uusien keskustelujen tieltä... Oli vähän erilainen meininki verrattuna siihen autiomaahan, joka Demi loppuaikoinaan oli (ja täällähän on sitten vieläkin hiljaisempaa).
Niin se on harmillista kun nykyään kaikki keskustelupalstat hiljenee eikä nuorille ole enää lehtiä. Muistan olleeni 2000-luvulla useillakin keskustelupalstoilla Demin lisäksi ja monissa oli todella asiallistakin jutustelua. Tosin mulla oli trollinikit vaikka miss mixiin tai frida.se sivustolle ja siellä taisi käydä myös muita demittäjiä. Viihdyin myös vampirefreaksissa ja nexopiassa mitkä nyt voisi luokitella vaikka jenkkien irc-galleriaksi mutta niitäkään ei taida olla enää.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Niin jännä muistella niitä aikoja, kun sisäänkirjautuneita demittäjiä saattoi olla vaikka perjantai-iltaisin jopa 1000 paikalla, ja jos Omaan planeettaan teki keskustelun, se tipahti hetkessä näkymättömiin uusien keskustelujen tieltä... Oli vähän erilainen meininki verrattuna siihen autiomaahan, joka Demi loppuaikoinaan oli (ja täällähän on sitten vieläkin hiljaisempaa).
Oho D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
kun liityin demiin uudestaan noin vuosi ennen kuin palsta päätettiin sulkea, mieleen on jäänyt Yönelukka, dekadentti, junkyard ja Kiwilintu erityisesti. aiemmilta ajoilta en muista nimeltä kyllä ketään.
Nyt mullekin muistu mieleen Kiwilintu, tosin muistan pelkän nimimerkin. D:
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
treb, kebabrulla, Rabbit_Official, dildo, KIM_HEROLD, Luxuria, karzzu, qwerty_uiopå, junkyard, seiska, IhmeellinenIhminen, Hallamieli, Vihattuihminen06, nämä ainakin nyt tulee mieleen. Ja tietenkin mahtava, ylväs ja urhoollinen MetalCatMiisu.

En muista oikeastaan, miten ne nimimerkit oli kirjoitettu :D
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
Skeletor
Makkachin
Junkyard
Kebabrulla
qq
Kimherold
sinisin
Kiwilintu
Volvo240 (kiwilinnun pojuyde)
Totenkopf
Taivaansini
Victoria_Beckham
Dldo
Seiska
Myrkytuuli
Se yks oisko nick ollu joku viinirypäle muistan ku oli eka mun vieraskirjassa
Lukutoukka_05
Lapsivesiputous
Rabbitofficial
Hallis/noitis
Elco (Noitiksen pojuyde)
Joln
Jamesbyro/demipoju_99
Sit se royxar tai joku tämmöne, kuiteki se tuolloin ehkä 16 vuotias poika jonka mielipiteistä porukka otti kunnolla tunteisiin
Metalmiisucat
Asiallinenihminen
Vihattuihminen_06
IhmeellinenIhminen :D
Luxuria
Qualitymonkey
Irwikissa
Hurka
Fundeeraaja
Takapihanjarml
Norigongwon tai kuitekk se vähä puuttees ollu kaveri
Riisitassu
Eipitsaa

Voisin jatkaa listaa varmaan loputtomiin puolet nimimerkeistä meni kans salee väärin ainaki osittai
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Voi veikkoset, näitähän olisi siis vaikka listaksi asti! Yritän patistella puutuvia aivoparkojani ja ainakin yrittää muistaa nimimerkkejä oikein :D
- Fundeeraaja (jonka kanssa juttelin hetken instagrammissakin demin nirrinheiton jälkeen)
- Rabbit_offical (yksi ensimmäisiä demikamujani)
- MetalCatMiisu (toinen ensimmäisiä demikamujani)
- Kebabrulla (jostain syystä ei tainnut pitää minusta D:)
- jami3 (hyvä ystäväni)
- Myrksyvaroitus (hyvä ystäväni)
- Porkkanakeitto (myös hyvä ystäväni)
- IhmeellinenIhminen (muistan kun ihmettelin aina profiilikuvaansa)
- Lukutoukka05 (tosi ihana ihminen, kai se oli -05 lopussa..?)
- Seiska (itsekin ihmettelin tuon käyttisnimen alkuperää, taisin joskus kysyäkin)
- Victoria_Beckham (se joka oli kova muoti-ihminen)
- Qualitymonkey (kaikki taitavat tuntea)
- Luxurian (Kuka Ei Muka Koskaan Ihmetellyt Tätä Kirjoitustapaa?)
- Skeletor (miten voisinkaan unohtaa??)
- Irwikissa (muistan että hän oli myös todella herttainen ihminen)
- Noitarovio (vanha kunnon noitarovio)
- Peruukkiteline (taisin tutustua häneen vasta demin elinkaaren loppupuolella)
- Flugzeug (hassu käyttäjänimi jäi mieleen)
- Eipitsaa (sama kuin yllä :0)
- Syksysydän (myös kerrassaan ihastuttava ihminen :3 )

Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä:
- Dildo (tätäkään on kuulkaas vaikea unohtaa)
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
En kauhean monia:

-FifiD
-metaperkeke
-Patton
-Piiru
-Kim_Herold
-KuminenKuolaaja
-Royy
-LasikenkäTyttö
-Mursuperuna
-makkara
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Muistan monia mutta en kenenkään nimimerkkiä ilman lunttausta
 
Ylös Pohja