Ketkä kaikki on nyt täällä sairaana?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oho, onko täällä semmostakin liikkeellä? :OO

Onneks en oo kipee. Ja toivottavasti en sairastu ainakaan viikonloppuna just silloin kun pitäis matkustaa junalla tampereelle…

Mut paranemisia sinne!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,952
Reaktioarvo
5,745
Oho, onko täällä semmostakin liikkeellä? :OO

Onneks en oo kipee. Ja toivottavasti en sairastu ainakaan viikonloppuna just silloin kun pitäis matkustaa junalla tampereelle…

Mut paranemisia sinne!
Joo täällä aika moni ihminen oli flunssainen.
Toivotaan ettei saa täältä mitään viruksia:D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,155
Reaktioarvo
5,473
Mieti kun joutuisi karanteeniin joksikin aikaa ainaku on tavannut jonku millään muotoa sairaan
Eihän kukaan voisi mennä mihinkään! Itseäni ei edes motivoisi tavata ihmisiä, jos tietäisin heidän joutuvan aina karanteeniin sen jälkeen. Tulisi paha mieli rajoittaa ihmisten elämää sillä tavoin...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,952
Reaktioarvo
5,745
Eihän kukaan voisi mennä mihinkään! Itseäni ei edes motivoisi tavata ihmisiä, jos tietäisin heidän joutuvan aina karanteeniin sen jälkeen. Tulisi paha mieli rajoittaa ihmisten elämää sillä tavoin...
Ehkä se loisi vain lisää ongelmia...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
39,802
Reaktioarvo
2,904
Olen tällä hetkellä sairaana... Tai sitten tää on ohimenevä pikku nuha. En tiiä. Eka oli vaa sellasta ihan pientä nuhaa tai oikeastaan semmosta mitä mulla normaalisti on, mutta nyt vähän aikaa sitten kun aivastin niin alkoi kunnon nuha..... Mutta ehkä tämä tästä menisi vielä ohi.. pian... Kiitos..
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,952
Reaktioarvo
5,745
Olen tällä hetkellä sairaana... Tai sitten tää on ohimenevä pikku nuha. En tiiä. Eka oli vaa sellasta ihan pientä nuhaa tai oikeastaan semmosta mitä mulla normaalisti on, mutta nyt vähän aikaa sitten kun aivastin niin alkoi kunnon nuha..... Mutta ehkä tämä tästä menisi vielä ohi.. pian... Kiitos..
Minä taas olin eilen koska rokote.
Kuume nousi 38.6 enkä edes muista milloin olisi ollut noin korkealla
 
Ylös Pohja