Hurja kokemus juoppojen kanssa..

Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
12
Reaktioarvo
15
Olin juuri tulossa kaupasta pois, kun näin kaksi miestä ja yhden naisen edessäni kävelemässä. He siis näyttivät ihan juopoille ja miehet kantoivat muovipusseja joissa todennäköisesti oli alkoholia.
Vältelläkseni heitä lähdin toista reittiä, joka oli turhaan sillä ne kuitenkin päätyi samalle suojatielle.
Aloin kävellä nopeampaa jotta ei niiden kanssa tarvisi kävellä ja kuunnella heidän kännisiä huutoja.
Menin sisään kellarin ovesta meidän kerrostaloon, ja mun tuurilla yksi niistä miehistä asui juuri samassa kerrostalossa.

Tilasin kellarin hissin, ja kun niin tein kuulin niitten miehien huutelua joten panikoin. Arvelin että he tulisivat samaa kautta, joten piileskelin oven takana joka johtaa saunaan ja pyykkitupaan. Oon siellä ahdistuneena kuuntelemassa kun ne miehet siinä naureskelee ja huutelee, kunnes hissi kellariin sulkeutui. Joten arvelin että he olivat poissa.

Avasin oven, ja se nainen on siellä ja rupeaa itkemään ja huutamaan sen kellarin lattialla. Arvelin vain että ne miehet tahallaan sulki sen oven ennen kuin se nainen pääsi sisälle. En tiennyt mitä tehdä, mutta olin liian peloissani joten avasin kellarin oven sisäkautta joka johti ykköskerrokseen, ja kävelin rappuset kolmanteen missä asun itse.

että semmonen kokemus se..
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Aika kuumottavaa ja vielä omassa kodissa. 😬
 
Ylös Pohja