Aihe vapaa koputtaako/koputtiko teidän vanhemmat kun ne tulee teidän huoneeseen?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Koputtivat, jos ovi oli kiinni, mutta harvoinpa oli, koska huoneessani oli niin surkea ilmanvaihto. (Jälkimmäistä ei kysytty, mutta olkaa hyvä, kerroin sen silti!)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Niin nopeesti etei ehdi reagoida ennen kun ovat jo huoneessa
Silleen kopkop ja täsmälleen heti avaavat sen oven ja yleensä vuelä romahtavat sisälle(sisko etenkin)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei enkä siellä asuessa ikinä edes ajatellut että se olisi jotenkin ihmeellistä, kunnes tuli ilmi että monet näkee sen hirveänä yksityisyyden rikkomisena, mutta ei minua itseäni se koputtamattomuus ikinä haitannut
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Mun ovi on yleensä lukossa tai kiinni ja oon sanonu että koputtaisivat, mutta sen sijaan ne karjuu ja potkii ja hakkaa sitä ovea. Ne ei ymmärrä että ne loukkaa mun yksityisyyttä kun eivät koputa, jonka takia joudun pitään ovea usein lukossa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Yleensä joo, mutta ei edes ehtinyt sen jälkeen sanoa mitään kun jo astuivat ovesta sisään.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Mun ovi on yleensä lukossa tai kiinni ja oon sanonu että koputtaisivat, mutta sen sijaan ne karjuu ja potkii ja hakkaa sitä ovea. Ne ei ymmärrä että ne loukkaa mun yksityisyyttä kun eivät koputa, jonka takia joudun pitään ovea usein lukossa.
Jos mulla olis lukko niin en sais käyttää sitä...
 
Ylös Pohja