Keho Kuinka monella teistä on "vahinkotatuointi"?

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Tuli vaan mieleen ku luulin aluks tost G-IDLE:n uudest Tomboy biisistä et siin laulettii et "look at my toe, my accident tattoo" ja olin ihan et huh, onks toi yleistäki. Mulla ja mun pikkusiskolla siis "on", ku ollaan molemmat onnistuttu tökkää joskus kynä sillee et ihon alle on jääny mustetta. Luulin aluks et tos laulettiin jostain semmosesta.. :D Mut rupesin ihan oikeesti miettii et kuinka monella on tosiaan tämmönen "vahinkotatuointi" (olkoonki että se olis vaan yks piste)?
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Lasketaaks se tatuoinniks jos se on vaan pieni piste?
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Lasketaaks se tatuoinniks jos se on vaan pieni piste?
Siis joo, näitä siis lähinnä hainki (siis et on onnistunu jotenki saamaan mustetta vahingossa ihon alle, ihan sama kuinka paljon). :D itelläki on vaa tosi lyhyt viiva ku pudotin kalligrafiakynän kädestä ja yritin napata sen mut onnitstuinki upottaa sen keskisormen tohon ekaan niveleen.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Olettaisin että vahinkotatuoinnilla tarkoitetaan esim kännissä/paineen alla/muutenkaan otettua tatuointia jotain sitten katuu jälkeen päin?
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Olettaisin että vahinkotatuoinnilla tarkoitetaan esim kännissä/paineen alla/muutenkaan otettua tatuointia jotain sitten katuu jälkeen päin?
Eihän se sillon oo vahingossa tehty, vaik oliski kännissä sen tehny. Tai siis kännis saa vaa huonoja ideoita mut sen on tehny silti tarkotuksella.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla ei ainakaan tietääkseni oo mitään tollasta. Toi kalligrafiakynän uppoaminen keskisormen niveleen kuulostaa kyllä inhottavalta. D:
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Yhelle tutulle laitettiin yksiä päivämääriä roomalaisilla numeroilla ihoon, niin huomasi vasta myöhemmin että yksi niistä on päin honkia. Tatuointiliike sit korjas sen ilmaiseksi.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Mulla on sekä näitä kynästä jääneitä arpia kämmenselät täynnä että ihan oikea tatuointi joka ei varsinaisesti ole vahinko mutta semmonen 14-vuotiaan harkintakyvyllä toteutettu että peittoon on menossa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Mulla on sekä näitä kynästä jääneitä arpia kämmenselät täynnä että ihan oikea tatuointi joka ei varsinaisesti ole vahinko mutta semmonen 14-vuotiaan harkintakyvyllä toteutettu että peittoon on menossa.
Antaako joku vanhempi oikeasti 14 vuotiaan hankkia tatuoinnin?
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,231
Reaktioarvo
828
Toivottavasti ei kovin moni, itse en antaisi.
Joo en itekkään antaisi, sama se mitä tekee kun on täysi-ikäinen. Mutta itse en haluaisi olla vastuussa jos lapsi tekisi jotain jota saattaisi katua myöhemmin.
 
Ylös Pohja