Peruskoulu Kuinka paha juttu on jos tekee jonku muun koulutehtäviä

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Kun siirryt yläasteelle, saat oppia että tuo on arkipäivää. Parhaimassa (pahimmassa) tapauksessa koko luokalta pari oli tehnyt tehtävät ja muut kopioi niiltä ಠ_ಠ
ಠ_ಠ lol

sain mun luokkalaiselta 5e ku tein sille yhen äikän tehtävän ja toisen 5e ku kudoin 6 minsaa sen kaulahuivia :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Seiskalla oli pari kertaa semmonen tilanne, että kaverit oli unohtaneet tehä läksyt niin annoin niitten kopsata multa. En kuitenkaan alkais ite tekemään muitten tehtävii ainakaan sillon jos on viel sillä itelläänkin hyvin aikaa tehä ne.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Lukiossa toi oli ainaki perustoimintaa :D Ei ollu sellasta päivää, etteikö joku kysy, että saisko äkkiä kopioida pari juttua. Itsekin syyllistyin tähän valitettavan usein, mutta silti pääsin läpi ihan hyvillä arvosanoilla c:
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Peruskoulussa tuo oli omalla luokalla ainakin ihan arkipäivää ja lukiossakin välillä vaihdeltiin tehtäviä. Itse tosin en jaksa tehdä edes omiani, puhumattakaan sitten toisten läksyistä, joten en itse kovin aktiivisesti harjoittanut tuota rikosta
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ihan perusha toi on, sillon kun ite en jaksa niitä tehä (abaut aina) nii kopsaan vaa joltain ja sillon ku ite oon tehny ne nii annan niiden kaikkien kopioida multa pay backkinä
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
mie olin aina se, jolta joku kopioi läksyt :D se yläasteella vähän ärsytti ja sitten kun en osannu oikein sanoo ei, mutta nyt (lukiossa) se on miulle se ja sama, koska sehän on vaan sen kopioijan oppimisesta pois.
 
Ylös Pohja