Vaan sillon jos mulla on jotain hienoa päällä ja näytän suht koht järkevältä, tai vaihtoehtoisesti silloin kun on tullut juotua liikaa alkomahoolia ja olen työntänyt naamani nokiseen uuniin ja näytän rölliltä.
Snäpissä naamakuvia mut usein niissä näkyy vaa korkeintaa pulet mun kasvoista et en tiiä lasketaanko :'D Viimesin kunnon selfie minkä oon ottanu on varmaan jonku parin kk takaa :D
Aika harvoin, ne kuitenkin harvoin onnistuu ja aina alan sitten setvimään ja zoomailemaan kuvasta jotain ärsyttävää tai häiritsevää yksityiskohtaa kasvoissani ja menetän parin yön unet siinä samalla
Vähintään silloin kun värjään hiukset eri värisiksi. Ja se tapahtuu niin usein että asiakkaat lyö ennen kauppaan tuloa pitkävetoa siitä minkä värinen olen sinä päivänä. Vissiin aika usein siis.
Nykyään aika harvoin. Sillon, ku haluun ottaa instaan kuvan, mitä tapahtuu muutaman viikon välein. Sillon otankin sitte parikymmentä, ku näytän kaikissa kamalalta xD
Tosin yhden kaverin kanssa saatetaan välillä spämmiä snäpissä naamakuvia toisillemme, et sillon tulee useempi päivässä