Aihe vapaa Kuulin KUUMAAn biisin "Ylivoimainen", ja alkoi taas itkettämään

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Tämä oli jo toinen kerta eläessäni, kun itkin sille kipaleelle. Tällä kertaa se tosin oli erilaista itkua. Surullisempaa.

Huh, se on kyllä kappale, joka helposti nostaa tunteet pintaan...
 
Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
(Kuitenkin, jos eräs tätä lukee, niin hänelle tiedoksi: Älä tunne huonoa omaatuntoa asiasta, joka ei ole sinun vikasi. ÄLÄ. MINÄ PYYDÄN.)
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Se toi mieleen muistoja, joita en tule enää uusiksi kokemaan hyvin pitkään aikaan ainakaan...

*huokaus*
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
En ole kuullut yhtään kyseisen orkesterin kappaletta.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Se toi mieleen muistoja, joita en tule enää uusiksi kokemaan hyvin pitkään aikaan ainakaan...

*huokaus*
Niin, ja kävinhän minä myös kaupungissa, joka sekin nostatti samat muistot pintaan. .-.

Juu, en minä täysin okei ole... vielä. Jonain päivänä varmasti, mutta en vielä. Tulee kulumaan tovi jos toinenkin ennen sitä.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Voisinpa olla siellä ja halata sinua. Kunpa voisin halauksella korjata ihan kaiken, mikä korjausta vain tarvitsee. Valitettavasti en pysty.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mä itken aina tulitikuille ku se soi radiosta töissä, tulee mieleen se ku tapasin poicciksen ekan kerran työajan ulkopuolella. Me valvottiin tosi myöhään ja mä rakastuin vaikka mun ei pitänyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,861
Reaktioarvo
2,892
En ole varmaan ikinä itkenyt sille kappaleelle 🤔 mutta arvaa soiko se mulla nyt päässä 😩
 
Ylös Pohja