Aihe vapaa Kuulokkeista suosituksia?

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Tarvin uuet, mielellään nappikuulokkeet! Nyt mulla on jotku 3v sitten samsungin mukana tulleet ja ne on alkanu värkkäämään :(
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Valcon VMK25-kuulokkeet ovat erinomaiset, mutta ne ovat sangalliset... Sennheiserillä taas on hyviä nappikuulokkeita, ainakin CX150BT-malli on toiminut itselläni ongelmitta useamman vuoden!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Värkkäämään? Mitäs ne värkkää?
Mut joo mä tykkäsin jbl enduranse runeista.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Valcon VMK25-kuulokkeet ovat erinomaiset, mutta ne ovat sangalliset... Sennheiserillä taas on hyviä nappikuulokkeita, ainakin CX150BT-malli on toiminut itselläni ongelmitta useamman vuoden!
Valcolla on myös muistaakseni jonkinlaiset langattomat nappikuulokkeet valikoimassaan..?
(niiden VMK20-kuulokkeet on omasta kokemuksesta varmaan parhaat kuulokkeet mitä olen ikinä omistanut)
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Redmi Buds 3 Pro toimii hyvin ja mun mielest oikeesti semi laadukkaat. lainas ollu mul monta viikkoa ja tulee olemaan varmaan pitkään xd

ainoat miinukset on ehkä se että maksaa enemmän kun jotkut ja itse kuulokkeissa akku kestää ehkä 4-5h(mutta toisaalta yli 4h ei edes kannata kuunnella putkeen mitään, koska kuulo)mut toki sitä koteloo ei tarvi edes lataa kovin usein :D


ja sen voin sanoa että JBL kuulokkeista yhdetkään bluetooth nappikuulokkeet ei oo selvinneet mulla varmaan 2kk pidempään.
siis mul on ollut ainki kahdet erilaiset, mutta ne ei varmaan muutenkaan ollu laadukkaimasta päästä, et on niil varmaan hyviäkin.

mutta sellaset (jbl) perus langattomat bluetooth kuulokkeet semmoset sangalliset toimi tosi pitkään(varmaan oikeest yli 1,5v+ joka on mun käytös ihme)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja