Kuvitteletteko te varasijan käyttäjille oman äänensä?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
718
Reaktioarvo
422
Aika vähän kuulen lukiessani mitään eri puheääniä mielessäni, mutta siihen "kuultuun" tulee tietty sävy mukaan. Profiilikuva ja ennakkoluulot ja käsitys käyttäjästä muuttaa sitä. Joku voi vaikuttaa täydeltä mulkulta ja joku toinen todella kivalta, joku taas vähän siitä välistä, joku äkkipikaiselta, vihaiselta jne.

Oikeassa elämässä kasvotusten käsitykset voi murtua tai sitten ne pysyy samana. :D Tosi mulkut voi olla mulkkuja oikeastikin, mutta muuten vain tylsältä tuntuva ihminen voi olla tosi mukava ja kiva. :unsure:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Mulla itse asiassa sama.

@qualitymonkey'lle kyllä jostain syystä kuvittelen yleensä sellasen matalamman, vähän "poikamaisen" äänen. Itse asiassa hyvin samanlaisen kuin yhdellä mun kaverilla. 🤔
Oh! Jännää koska mulla taitaa sellanen just ollakin. Tai siis se miten ite kuulen oman ääneni niin on se ehkä keskimäärin matalampi kuin naisilla yleensä (kuulostaa kyllä vieläkin oudolta sanoa itseään naiseksi... Whatever). Ja koen sen ite silleen kinda poikamaisena mut en mä sit tiiä. En tiiä miten muut sen kuulee jne. Mutta ite oon pitänyt sitä varmaan jotenkin "liiankin" matalana, tarkoittaen että mulla on ollu just jotain alemmuuskomplekseja siitäkin (ihan kuin se olisi paha juttu 😃)

Mutta hassua että osuit noin oikeaan :D
 
Ylös Pohja