Ammatti Lapsuuden unelma ammatti?

Ammatti

GoneGirl

ei enää uusi
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
32
Reaktioarvo
32
kertokaa!!

Mulla oli salaisesti näyttelijä vaikka aina kun sitä kysyttiin nii en vastannu mitään :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Näyttelijä, muusikko ja laulaja (okei myönnetään nuo on unelmia edelleen)

Mutta enää unelma-ammattejani ei ole lentoemäntä, lääkäri ja opettaja.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä oon halunnut olla vaikka mitä. Opettaja, sisustussuunnittelija, koirankouluttaja, hevostallinpitäjä, muotisuunnittelija, arkkitehti, taidemaalari, kirjailija, matkaopas, historiantutkija ja mitä vielä, mutta mitään näistä minusta ei kyllä ikinä tullut
 

GoneGirl

ei enää uusi
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
32
Reaktioarvo
32
Mä oon halunnut olla vaikka mitä. Opettaja, sisustussuunnittelija, koirankouluttaja, hevostallinpitäjä, muotisuunnittelija, arkkitehti, taidemaalari, kirjailija, matkaopas, historiantutkija ja mitä vielä, mutta mitään näistä minusta ei kyllä ikinä tullut
Aika laaja skaala on kyllä ollu. Mitäs susta sitte tuli tai tulee?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
"Eläinten orpokodin johtaja" (laitoin tän aina ystäväkirjoihin ja tällaisiin), ratsastuksenopettaja, eläinlääkäri, eläintenhoitaja ja tyyliin kaikki eläimiin liittyvät ammatit. Päädyin kuitenkin opiskelemaan jotakin ihan muuta. Mulla oli kans tollasii haaveammatteja, joita en kehdannut muille kertoa, kuten näyttelijä ja laulaja. Tosiasiassa halusin lähinnä vaan olla julkkis, keinolla millä hyvänsä XD
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Näyttelijä, muusikko ja laulaja (okei myönnetään nuo on unelmia edelleen)

Mutta enää unelma-ammattejani ei ole lentoemäntä, lääkäri ja opettaja.
Ja olihan mulla unelma-ammatina myös tämän hetkinen ammattini eli lastenohjaaja :D mutta lopulta kävikin niin että haluan vaihtaa alaa.
 

GoneGirl

ei enää uusi
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
32
Reaktioarvo
32
"Eläinten orpokodin johtaja" (laitoin tän aina ystäväkirjoihin ja tällaisiin), ratsastuksenopettaja, eläinlääkäri, eläintenhoitaja ja tyyliin kaikki eläimiin liittyvät ammatit. Päädyin kuitenkin opiskelemaan jotakin ihan muuta. Mulla oli kans tollasii haaveammatteja, joita en kehdannut muille kertoa, kuten näyttelijä ja laulaja. Tosiasiassa halusin lähinnä vaan olla julkkis, keinolla millä hyvänsä XD
Aww aika sulonen varsinki tuo ensimmäinen!
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Aika laaja skaala on kyllä ollu. Mitäs susta sitte tuli tai tulee?
En uskalla sanoa kun bustausvaara...mutta vielä musta ei ole tullut kuin siivooja ja opiskelija, mutta tarkotus ois valmistua ammattiin ja muuttaa ulkomaille :D kuitenkaan ei liity mitenkään noihin edeltäviin joten juu, mielenkiinnonkohteeni on aina ollut aika ailahtelevaista sorttia
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
muotisuunnittelijahan musta oli tulossa, olin aina tekemässä topmodeleita pienenä :3 nykyään kyllä haluaisin olla kirjailija
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Sisustussuunnittelija, kampaaja, laulaja ainaki

Nykysiä en kerro, häpeen niitä sen verra paljo :3
 
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
18
Reaktioarvo
16
Ystäväkirjojen perusteella halusin olla eläinlääkäri :D mut nykyään en kyllä pystyis olemaan eläinlääkäri
 
Ylös Pohja