Muu Linkittäkää hauskoja nettivisoja, testejä yms. ajanvietettä

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Maailman valtiot -visa: montako itsenäistä valtiota muistat 15 minuutissa?


Jos kaipaat jotain vaikeampaa: kuinka monta maailman pääkaupungeista muistat?

 
Viimeksi muokattu:

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Maailman valtiot -visa: montako itsenäistä valtiota muistat 15 minuutissa?


Jos kaipaat jotain vaikeampaa: kuinka monta maailman pääkaupungeista muistat?

Valtiot 117. Keski-amerikka ja Afrikka jäi aika pahasti puuttumaan. Pari ihan ilmeistä, jotka olis kyllä pitänyt muistaa niin kuin Afganistan, Venezuela ja Filippiinit.

Pääkaupunkeja vaan 68. Oon yllättynyt, että muistin noinkin monta, tosin muutama jäi, mitä tiesin, mutta en muistanut. Buenos Airesia en saanut jostain syystä ollenkaan päähäni, enkä Kathmandua :(
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Maailman valtiot -visa: montako itsenäistä valtiota muistat 15 minuutissa?

Muistin nyt vain 97. En muista paljonko oon enimmillään osannut, mutta aina kuitenkin joitakin onnistun unohtamaan. Pääkaupunkivisaa en viitsi edes yrittää tällä tietämyksellä. :ROFLMAO:

hyvin randomia kamaa: https://anna.fi/ruoka/vinkit/mika-hedelma-olet-tee-hauska-testi saat samalla reseptivinkkejä saamastasi hedelmästä!

olen itse viikuna.
Mä oon kans viikuna!

Suurimmat pistemäärät tyyppi 4:ssä ja 5:ssä (7/8 molemmissa).

"Nelonen: Luova Individualisti. Luova Individualisti on sisäänpäin kääntynyt ja romanttinen persoonallisuustyyppi. Neloset ovat itsensä tiedostavia, sensitiivisiä ja varautuneita. He ovat emotionaalisesti rehellisiä, luovia ja henkilökohtaisia, mutta saattavat myös olla ailahtelevaisia ja itsetietoisia. He saattavat olla pidättyväisiä muita kohtaan tuntiessaan itsensä haavoittuvaisiksi ja puutteellisiksi. Neloset saattavat kokea tavallisen arkisen elämän itselleen vieraaksi ja jopa halveksia sitä. Heillä on tyypillisesti ongelmia surumielisyyden, itsekeskeisyyden ja itsesäälin tunteiden kanssa. Parhaimmillaan Nelonen on inspiroitunut, erittäin luova ja itseään sekä kokemuksiaan uudistava ihminen."

"Viitonen: Tutkiva Asiantuntija. Tutkiva Asiantuntija on tarkkanäköinen ja ajattelukeskeinen persoonallisuustyyppi. Viitoset ovat valppaita, oivaltavia ja uteliaita. He pystyvät keskittymään ja paneutumaan monimutkaisten ideoiden ja taitojen kehittämiseen syvällisesti. He ovat itsenäisiä, innovatiivisia ja kekseliäitä, mutta saattavat olla liiankin uppoutuneita omiin ajatuksiinsa ja ideoihinsa. Viitoset ovat joskus etäisiä, mutta myös hermostuneen intensiivisiä. Heillä saattaa olla ongelmia omalaatuisuuden, nihilistisyyden ja eristäytymisen kanssa. Parhaimmillaan Viitoset ovat visionäärisiä pioneereja, jotka ovat usein edellä aikaansa ja näkevät maailman aivan uusilla ennennäkemättömillä tavoilla."
 
Ylös Pohja