Syvälliset Löysin just ihanan tavan rauhottua

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Olin tosi surullinen ja vihanen yhdestä asiasta, ni koitin sit rauhottua. Tässä nyt sitten onkin lachimolalan ohjeet rauhoittumiseen ::

Sulje valot huoneesta
Valitse biisi // soittolista (mikä vaan käy, mut ehkä sopivin on 80-90-luvuilta musiikkia)
Mee sängylle/sohvalle makaamaan
Sulje silmät ja kuvittele istuvas autossa. Yksin tai seurassa. Taivas on pimeä, mut katuvalot ja muut valot osuu sinne. Sitten se biisi mitä kuuntelet tulee radiosta.
Voit siis jatkaa vaikka kuinka kauan, itse toki nukahdin tuossa touhussa mutta se ei ole vaarallista. Hetken päästä oot jo aika rauhallinen.

Toki en tiiä toimiiko tää kaikilla mut kannattaa kokeilla koska jos ei muuta ni saat vähäks aikaa ajatukset muualle :)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Aika vaikea koittaa tehdä näin koska jos koitan niin ajatukset alkaa liikkua aivan muualla, parhaiten toimii oleminen parvekkeella tai mitä tarkoitit rauhoittumisella?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Aika vaikea koittaa tehdä näin koska jos koitan niin ajatukset alkaa liikkua aivan muualla, parhaiten toimii oleminen parvekkeella tai mitä tarkoitit rauhoittumisella?
Varmaan siis sitä kun saat itkupotkuraivarin tai ahistaa ja itkettää niin sitten.
Oma rauhoittumiskeino noista on hengityksen pidättäminen (Okei koska unihan hengittää sillon en suosittele lol mut ainakin estää hyperventiaation:D) Mutta se että nukkuu sen pois on mulla paras
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Voisin kokeilla mutta on joskus vaikeaa löytää biisiä, kun aina etsin jotain 80-aor biisejä. :)
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
toi kuulostaa tosi ihanalta, vois testaa joskus! ite yleensä teen sillee et jos jokin asia vituttaa, nii mul on yks semmonen vihko johon kirjotan et mikä mua siinä asiassa ärsyttää, miks se ärsyttää ja näin. se oikeesti auttaa ku kirjottaa asian jonnekkin konkreettisesti (onkoha toi oikee sana) ja just sillee miten sen asian kokee et jos ajattelee et "vittu miten raivostuttavaa ku tyyppi x tekee asian x tavalla x" nii sit kirjottaa sen sillee eikä esim et voi kun minua harmittaa niin kovasti kun henkilö x tekee asian x tavalla x. vaan kirjottaa suoraan niinku ajattelee nii se helpottaa tosi paljon!

toivottavasti tosta selityksestä otti jotain selvää :D
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Varmaan siis sitä kun saat itkupotkuraivarin tai ahistaa ja itkettää niin sitten.
Oma rauhoittumiskeino noista on hengityksen pidättäminen (Okei koska unihan hengittää sillon en suosittele lol mut ainakin estää hyperventiaation:D) Mutta se että nukkuu sen pois on mulla paras
Aa okei, ei oo tollasia tullu useisiin vuosiin.
 
Ylös Pohja