LOL APUA MISSÄ KORONA

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
LEHDISSÄ EI LUE MITÄ PITÄÄ TEHDÄ JA SAIKO JOKU TARTUNNAN, KUN KUKAAN EI KUOLLUT MUUTENKAAN
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Aina kun mulla iskee arjessa tilanne, jossa pitää tehdä suuri valinta ketsupin ja sinapin väliltä, niin mä kysyn Iltalehden toimittajalta, että mitä mun pitäis tehdä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Ostanut koko Ukrainan supermarketit tyhjäksi wc-papereista. Onhan sitä oltava varasuunnitelma b.
Miten nerokasta! Ostaa kaikki kaupat tyhjäksi ja sitten hyökätä maahan, aiheuttaen sen ettei ole kakkapaperia ja voi sitten myydä hyvällä hinnalla omat! Miten kalju idea!
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Miten nerokasta! Ostaa kaikki kaupat tyhjäksi ja sitten hyökätä maahan, aiheuttaen sen ettei ole kakkapaperia ja voi sitten myydä hyvällä hinnalla omat! Miten kalju idea!
Saavat pyyhkiä Pravdaan jotka jää ilman kakkapapereita. Jos se onkin osa sotasuunnitelmaa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Huutista.

Tässäpä tuore Radio Jerevan-vitsi:
miksi kutsutaan venäläistä autoa, jossa on tankki täynnä bensaa?
En tiedä, mutta jokin samantapainen oli se, että Trabantin arvo kaksinkertaistuu, jos tankki on täynnä bensaa.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Hyökkäysajoneuvoksi Ukrainaan.

Radio Jerevan ja muut neuvostovitsit ovat kyllä kultaa.
Yksi parhaista vitseistä oli se, kun eräs tuomari tuli oikeussalista hervottomasti nauraen ja kun toinen kysyi, mikäs niin naurattaa, niin tuomari kertoi kuulleensa juuri elämänsa parhaimman vitsin, mutta ei voi sanoa sitä kenellekään, koska langetti sen takia juuri kymmenen vuoden tuomion.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,195
Reaktioarvo
8,526
Yksi parhaista vitseistä oli se, kun eräs tuomari tuli oikeussalista hervottomasti nauraen ja kun toinen kysyi, mikäs niin naurattaa, niin tuomari kertoi kuulleensa juuri elämänsa parhaimman vitsin, mutta ei voi sanoa sitä kenellekään, koska langetti sen takia juuri kymmenen vuoden tuomion.
Itä-Saksan suosituin vitsi:
Aamulla Erich Hönecker nousee ylös ja tervehtii Aurinkoa kauniista päivästä ja Aurinko sanoo "kuin myös rakas Erich!". Keskipäivällä Erich nousee työtuolistaan, menee ikkunaan ja kiittää Aurinkoa taas erinomaisesta päivästä sosialismin parissa ja Aurinko kiittää. Kun työpäivä on ohi niin Erich menee toiseen ikkunaan toivottamaan Auringolle hyvää yötä niin Aurinko vastaakin "haista sinä Erich vittu, olen lännessä!"
 
Ylös Pohja