mä näin aika sekavaa ja kivaa unta

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
elisiis me mentiin uimaan meidän luokan kanssa läheiselle järvelle josta oliki yhtäkkiä tullu meri. jos sen ui läpi ni pääs tukholmaan tokmannille. mä menin sinne ja niin. hain vielä mun lompakon ja menin uuestaan. jotenkin maagisesti mulle ilmestyi mun eiliset vaatteet päälle. mä menin johonki isoon lasitaloon joka näytti vähän sanomatalolta. sit mä menin liukuportaita alas ja mun ihastus seiso siellä jossain ja mä näin sen. sit se yhtäkkiä teleporttas mun taakse ja halas mua :3 sit me lähettiin mun yhen kaverin ja mun ihastuksen ja sen kavereiden kanssa ulos. sit siel oli ahlens ja mä olin sillee "TUOL ON TOI AHLENS MIKÄ ON MEIDÄN KIRJASSA" (meidän ruotsin kirjassa on oikeesti ahlens) sit siel oli Lego museo mut mun rahat ei riittäny lippuun ku se makso kymppitonnin :D ja siel ahlensissa oli myös pikku kakkonen teemainen kauppa ja anime kauppa :D me juostiin mun ihastuksen kaa sinne anime kauppaan ja sit se sano et se tykkää musta ja me halattiin ja ostettiin animekauppa tyhjäks.
sit me mentiin takasi sinne rannalle suomeen ja nähtiin ku sellane pienlentokone muuttu lokiks
ja sit se loppu :(
 
Ylös Pohja