Juu, mutta toisaalta olis siistiä pystyttää teltta pesuhuoneeseen. :DJoo piti lukea että makaan:D
Itsekin joskus nukahdin lapsuudenkodissani kylpyhuoneen lattialle kun siellä oli lattialämmitys. Mikään oksennustauti tosin ei ole tervetullut. D;Hmm kieltämättä:D
Toisaalta olen kyllä meidän pesuhuoneessa nukkunut monet kerrat ollessani oksennustaudissa, toki pelkällä patjalla.
Koo lylpyhoneenlattia on aina jotenkin lämmin ja kutsuvat ja välillä olen ollut niin väsynyt ennen suihkuun menoa että Okei vakavasti harkinnut meneväni vain nukkumaan siihen lattialle:DItsekin joskus nukahdin lapsuudenkodissani kylpyhuoneen lattialle kun siellä oli lattialämmitys. Mikään oksennustauti tosin ei ole tervetullut. D;
Miksi näinHmm kieltämättä:D
Toisaalta olen kyllä meidän pesuhuoneessa nukkunut monet kerrat ollessani oksennustaudissa, toki pelkällä patjalla.
Olen mä varmasti joskus oksennustaudissa ollut, mutta siitä on varmasti jo niin pitkä aika ettei mulla ole ainakaan mitään muistikuvaa. Oon vaan joskus saanut järkyttävän mahakivun jonkun pilaantuneen ruuan takia ja oksentanut sitten ihan pönttöön muttei kai se useaan kertaan toistunut. Kunhan ei siellä lattialla sitten nukahda kaivon päälle.Koo lylpyhoneenlattia on aina jotenkin lämmin ja kutsuvat ja välillä olen ollut niin väsynyt ennen suihkuun menoa että Okei vakavasti harkinnut meneväni vain nukkumaan siihen lattialle:D
Etkö ole ikinä ollut oksennustaudissa vai miten teillä järjestettiin silloin?
Joo mä en ymmärrä kun ihmiset sanovat että eivät ole IKINÄ olleet oksennustaudissa/oksentaneet niin miten se on mahdollista. Itse aikanakin olen oksentanut lukuisia kertoja. Lapsena aina jos soin enemmän herkkuja tms niin tuli ulos ja oksennustaudissakin olen monesti ollutOlen mä varmasti joskus oksennustaudissa ollut, mutta siitä on varmasti jo niin pitkä aika ettei mulla ole ainakaan mitään muistikuvaa. Oon vaan joskus saanut järkyttävän mahakivun jonkun pilaantuneen ruuan takia ja oksentanut sitten ihan pönttöön muttei kai se useaan kertaan toistunut. Kunhan ei siellä lattialla sitten nukahda kaivon päälle.
Kyllä varmaan jokainen on joskus jonkinlaisessa mahataudissa ollut, mutta kaipa se on pikkulapsilla sitten yleisempää. En mä ole aikuisena ollut oksennus-tai mahataudissa, ainoastaan jokin lievä ruokamyrkytys vaan ollut.Joo mä en ymmärrä kun ihmiset sanovat että eivät ole IKINÄ olleet oksennustaudissa/oksentaneet niin miten se on mahdollista. Itse aikanakin olen oksentanut lukuisia kertoja. Lapsena aina jos soin enemmän herkkuja tms niin tuli ulos ja oksennustaudissakin olen monesti ollut
Joo mut siis demissä useempi on sanonu et ei oo IKINÄ oksentanut.Kyllä varmaan jokainen on joskus jonkinlaisessa mahataudissa ollut, mutta kaipa se on pikkulapsilla sitten yleisempää. En mä ole aikuisena ollut oksennus-tai mahataudissa, ainoastaan jokin lievä ruokamyrkytys vaan ollut.
Outoa tosiaan jos väittää noin, enkä mä ehkä sitä edes tosissani ota....Joo mut siis demissä useempi on sanonu et ei oo IKINÄ oksentanut.
En mäkään meneen vuoteen ole mutta lapsena kyllä
Joo mustakin oli aika outoa. Eihän se voi olla mahdollista että ei ole koskaan oksentanut? Monet noista kertoivat tosin pelkäävänsä sitä että en tiedä oliko kyse siitä että sen takia eivät ole koskaan vai ei koskaan sen pelottaa tuoneen kokemuksen jälkeenOutoa tosiaan jos väittää noin, enkä mä ehkä sitä edes tosissani ota....
Eihän se mikään miellyttävä kokemus tosiaan ole, joten ehkä he ovat siitä jollain tasolla traumatisoituneet, eivätkä halua/kykene muistamaan oksentamista kovin hyvin joten tuon voimakkaan pelon ymmärrän ihan hyvin. Toisaalta se ainakin mulla helpotti heti oloa kun tuli se massa ulos.Joo mustakin oli aika outoa. Eihän se voi olla mahdollista että ei ole koskaan oksentanut? Monet noista kertoivat tosin pelkäävänsä sitä että en tiedä oliko kyse siitä että sen takia eivät ole koskaan vai ei koskaan sen pelottaa tuoneen kokemuksen jälkeen
Jos mie oon oksennustauissa niin nukun alakerrassa patjalla ja oksennan sit ämpäriin :D ja äiti ravaa pesemässä sitäKoo lylpyhoneenlattia on aina jotenkin lämmin ja kutsuvat ja välillä olen ollut niin väsynyt ennen suihkuun menoa että Okei vakavasti harkinnut meneväni vain nukkumaan siihen lattialle:D
Etkö ole ikinä ollut oksennustaudissa vai miten teillä järjestettiin silloin?
Joo siis oksennan mäki ämpäriin mut varsinki pienenä oli helpompi siellä ku kaikki oli konepestävääJos mie oon oksennustauissa niin nukun alakerrassa patjalla ja oksennan sit ämpäriin :D ja äiti ravaa pesemässä sitä