Hyvää vappua vaan

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Muut on toistensa luona yökylissä sun muissa bileissä, meikä se vaan makaa lattialla itkemässä kohta toista tuntia, jee.

Mitä muiden vappuun?
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Meidän piti kavereiden kanssa pitää piknik mutta tuolla alko sataa lunta niin jätettiin menemättä. Olin sit koko päivän vaan kotona ja vähän kyllä harmittaa nähdä muiden iloisia kuvia somessa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Saavuin tunti sitten kotiin, soitin puhelun Italiaan meidän puheenjohtajalle, kirjottelin yhden viestin, menin sitten lämpimään suihkuun ja nyt meinasin syödä. Ainiin ja olen mä soitellut muutamalle vanhemmalle tänään autossa päivällä, tavannut sukulaisia ja syönyt paljon.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,885
Reaktioarvo
1,407
Ei oo mitään bileitä ollu, kokoajan huono keli, en pääse ees autoparaatiinkaan huomenna, oon vaan ollu kotona, kuunnellu musiikkia ja piirtäny. Munkkeja ja simaa on sentään ollu. Taas ollu aika mälsää niinku viime vappunaki.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Odotin törmääväni ihastukseeni kaupungin yössä mut ei sittenkään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,980
Reaktioarvo
8,475
Olitko paikalla katsomassa?
Tietäähän sen, kun demarit ja SAK eivät aja pientuloisten eikä nuorten asiaa vaan eläkeläisten, puolueaktiivinen ja ay-pamppujen. Varsin vastenmielistä sakkia, melkein yhtä pahoja kuin kepulaiset (joita ei voi edes ihmisiksi sanoa).
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Tietäähän sen, kun demarit ja SAK eivät aja pientuloisten eikä nuorten asiaa vaan eläkeläisten, puolueaktiivinen ja ay-pamppujen. Varsin vastenmielistä sakkia, melkein yhtä pahoja kuin kepulaiset (joita ei voi edes ihmisiksi sanoa).
Oli siellä kommarinuorisoakin marssimassa, hö
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,980
Reaktioarvo
8,475
Oli siellä kommarinuorisoakin marssimassa, hö
"kommunismi" ja "nuoret", huutista kyllä, kuinka moni heistäkin vaatii tasajakoa ja eläkejärjestelmän uudistamista tai edes ymmärtävät asiasta mitään? Nykynuorelle "kommunismi" on vain kaiken kurjistamisen jakamista eikä työtätekevän luokan oikeuksien parantamista.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
"kommunismi" ja "nuoret", huutista kyllä, kuinka moni heistäkin vaatii tasajakoa ja eläkejärjestelmän uudistamista tai edes ymmärtävät asiasta mitään? Nykynuorelle "kommunismi" on vain kaiken kurjistamisen jakamista eikä työtätekevän luokan oikeuksien parantamista.
Suuremmat verot rikkaille olis kyllä aika jees
 
Ylös Pohja