Me löydettiin eilen semmonen tosi söpö siili meijän pihalta 🥺🥺♥️♥️♥️

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Siis ku toinen meijän koirista räyhäsi ihan kunnolla nii äiti sit mietti et ku haukkuu sen häkin vieressä olevaan pikkusen ojaan et siellä voi olla joku siili ku iskäki oli aikasemmin nähäny tiellä sellasen.
Mää sit sanoin et meen kattomaan ja just ku olin aukasemassa ulko-ovea nii mun pikkusisko huusi et "Häkin vieressä on siili!!!"

Ja niinku en kestä se oli niin söpö D:::: En oo ikinä nähäny siiliä elävänä luonnossa ja nyt semmone oli ihan mun nenän edessä <33
IMG_20210714_220605.jpg
Tuossa kuvassa se on keräillä ku meijän koira pelotteli sitä.
Mutta niinku en kestä ku se oli niin söpön kuulosta se semmonen pikkunen tuhina, ihan ku joku vauva ois unissaan tuhissu mut sitte ku se onki tommonen siili joka on kerälle käpertyneenä nii äääää söpöyden huipentuma ❤️❤️
Ja oli muuten jännä ku sen sydän läpätti oikeesti sillee tadadada-tahtia D: Se oli varmaan tosi peloissaan vaikka siilien sydämet yleensäkki tykyttää tosi nopeeta vauhtia mut ku se kuulu niin selvästi ja se tärisi se siili
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Äiti selitti et se siili oli varmaan tulossa syömään meijän toisen koiran (sen joka sille siilille haukku) ruokia, ne kun on levinny pitkin sitä sen häkkiä. Ei se ois sinne häkkiin päässy, mut mietittiin et voitas kyl jossain välissä laittaa lautaselle jotain ruokaa nii se vois sit syödä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Oon kyl vakavissani päättäny et mää ostan kyl lemmikkisiilin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Ihanaaa! Laitathan sit kuvia? :33
Jos jätätte ruokaa, muistakaa että laktoosi on siileille haitallista
Joo enköhän sit ku saan tarpeeksi kerättyä rahaa sen ostamiseen ku ne on tosi kalliita ja vaativia lemmikkejä :') Mut elä huoli jos tää paikka on elossa siihen mennessä ku sen saan niin laitan varmasti kuvia xDD (Okei mää ite taidan pysyy täällä varmaan siihen asti et täytän viiskymmentä lol)
Joo mää koitan muistaa sanua äitille tosta laktoosista, en kyllä ite asiassa tiennykkää et laktoosi on haitallista :o
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Oii :3 Siilit on ihania, niitä on meidän pihalla aika usein. Tuntuu tosin että meidän pihalla viihtyy kaikki metsän asukit kun eilenkin meni hirvi meidän pihan läpi xD

Ja vähän aikaa sitten siiliraukka oli jäänyt auton alle niin minä ja äiti haudattiin se :(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Oii :3 Siilit on ihania, niitä on meidän pihalla aika usein. Tuntuu tosin että meidän pihalla viihtyy kaikki metsän asukit kun eilenkin meni hirvi meidän pihan läpi xD

Ja vähän aikaa sitten siiliraukka oli jäänyt auton alle niin minä ja äiti haudattiin se :(
Mitä ihmettä, oisin kyl halunnu nähä ku hirvi tepastelee pihalla xdd
Joskus meijän pihalla on kyl menny joku kauris tai joku ku on jälkiä löytyny talvisin.

Voi eiii pikku siiliparka :((
 

Kuusieppari

Kamelivaara❗
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
286
Reaktioarvo
256
Meijänkin pihalla on usein siilejä. Kerran ku näin siilin ni istuin siihe nurmikolle ja ojensin mun kättä sille ihanku se ois joku kissa jai joku :DD mut sit se uskaltautu tulee lähemmäs ja melkee nuuhkaski sitä mun kättä xDD
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Siis ku toinen meijän koirista räyhäsi ihan kunnolla nii äiti sit mietti et ku haukkuu sen häkin vieressä olevaan pikkusen ojaan et siellä voi olla joku siili ku iskäki oli aikasemmin nähäny tiellä sellasen.
Mää sit sanoin et meen kattomaan ja just ku olin aukasemassa ulko-ovea nii mun pikkusisko huusi et "Häkin vieressä on siili!!!"

Ja niinku en kestä se oli niin söpö D:::: En oo ikinä nähäny siiliä elävänä luonnossa ja nyt semmone oli ihan mun nenän edessä <33
katso liitettä 2530
Tuossa kuvassa se on keräillä ku meijän koira pelotteli sitä.
Mutta niinku en kestä ku se oli niin söpön kuulosta se semmonen pikkunen tuhina, ihan ku joku vauva ois unissaan tuhissu mut sitte ku se onki tommonen siili joka on kerälle käpertyneenä nii äääää söpöyden huipentuma ❤️❤️
Ja oli muuten jännä ku sen sydän läpätti oikeesti sillee tadadada-tahtia D: Se oli varmaan tosi peloissaan vaikka siilien sydämet yleensäkki tykyttää tosi nopeeta vauhtia mut ku se kuulu niin selvästi ja se tärisi se siili
söpöö😍
mä oon nähny siilin viimeks joskus ehkää 5v sitte ja muistan edelleen sen tuhinan xd
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Meijänkin pihalla on usein siilejä. Kerran ku näin siilin ni istuin siihe nurmikolle ja ojensin mun kättä sille ihanku se ois joku kissa jai joku :DD mut sit se uskaltautu tulee lähemmäs ja melkee nuuhkaski sitä mun kättä xDD
Oiiii kui söpöö x33
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Joo tosiaan kuten sanottiin niin laktoosi on haitallista ja kai useimmat kissan ruoat käy tai jotain. Kannattaa googlailla mitä voi antaa siilille
 
Ylös Pohja