Meneekö teillä helposti jotkut varasijattajat sekaisin?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Apua en tiedä miksi mutta joskus sekoitan @Mursuilijaa ja @Tulisydän ihan oikeesti.
Eikä täs oo mitään järkeä kun nimimerkitkään ei muistuta edes etäisesti toisiaan :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,747
Reaktioarvo
2,928
Immortalem ja imperfekti on kyllä mullakin tavallaan mutta se on vain lievästi. Kans must tuntuu et tulisydän ja taivaansini on aika saman olosia ja ehkä jotkut muutkin juuri kuten sanoit nuoret varaanit. En ikinä muista kenellä oli mitkäkin jutut koska joillain on nuun samankaltainen kirjoitustyyli.

Btw, oletan että kukaan ei sekoita minua kehenkään koska mulla on niin erikoiset jutut verrattuna muihin 😃
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,133
Sinut minä sekoitan Makkachinin ja Mandalayn kanssa. Teillä on sellainen kolmen kerho mielessäni, menee koko ajan sekaisin. Muut ei oo mennyt ikinä sekaisin.

Ai niin, nyt kun muistan, @Lalamon ja @lachimolala, menitte myös jossain vaiheessa hyvin paljon sekaisin koska nimimerkkinne ovat niin samanlaiset. Lachi nyt ei enää paljoa täällä käy niin ei ole tapahtunut viime aikoina.

Minä ja Kerberos?? :D
 
Viimeksi muokattu:

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,723
Reaktioarvo
6,556
Haha ei se mitään xD

Mulla itellä kans piti alussa miettiä @imperfekti n ja @immortalem in kohalla et kumpi on kumpi ku nimimerkit on hieman samankaltaiset mut nykyään kyllä erotan kaikki :') (Ainakin uskon niin)
Ainiin ja @lachimolala ja @Lalamon menivät myös sekaisin nimimerkkien takia (Haha luulin et oisivat yks ja sama henkilö ja piti aina miettiä et "hetkone eikös tuon nimimerkki ollu aikasemmin Lalamon?" xD)
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Mulla ei jostain syystä mee lalamon ja lachimoala sekaisin :D
Varmaan siks ku on niin erilaiset profiilikuvat…
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Ja siis useimmiten puhutaan varaaneista kun varasijattajat on vähän kömpelö lol
Tiedän ja olen AINA kirjoittanutkin että ”varaanit” mutta nyt halusin irrottautua pahasuopaisen pilkunnussijan roolista…
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sinut minä sekoitan Makkachinin ja Mandalayn kanssa. Teillä on sellainen kolmen kerho mielessäni, menee koko ajan sekaisin. Muut ei oo mennyt ikinä sekaisin.

Ai niin, nyt kun muistan, @Lalamon ja @lachimolala, menitte myös jossain vaiheessa hyvin paljon sekaisin koska nimimerkkinne ovat niin samanlaiset. Lachi nyt ei enää paljoa täällä käy niin ei ole tapahtunut viime aikoina.

Minä ja Kerberos?? :D
Joo, kyllä toi mun ja Lachimolalan nimet ovat niin samanlaiset. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mut joo, itellä ei oo sekaannuksia kauheesti käynyt. Ei edes mun ja Lachimolalan osalta, vaikka meidän nimet ovat samankaltaisia keskenään. :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Mulla meni demissä aina @VihaanAamuja123 ja @Myrskyvaroitus aka Vh06 sekaisin. Nyt mietin että oliko ne sama käyttäjä? Ajattelin että ei voi olla koska VihaanAamuja123 on täälläkin ja yhellä ihmisellä ei mun muistaakseni voi olla täällä monta käyttäjää… 🤔🤔
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mulla meni demissä aina @VihaanAamuja123 ja @Myrskyvaroitus aka Vh06 sekaisin. Nyt mietin että oliko ne sama käyttäjä? Ajattelin että ei voi olla koska VihaanAamuja123 on täälläkin ja yhellä ihmisellä ei mun muistaakseni voi olla täällä monta käyttäjää… 🤔🤔
Ne on eri henkilöitä. Tiedän yhden jolla on kaksi käyttäjää täällä.
 
Ylös Pohja