Menisinkö koululle?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Menisinkö huomenna koululle?

Olen siis lukiossa ja lukulomalla ja olen käynyt tukiopetuksessa koululla. Lukiossa ei ole muutenkaan ollut ketään, mutta vain poikkeuksesta sinne on saanut mennä. Tälle viikolle on nyt tiukemmat rajoitukset, ja vain oppimisen kannalta välttämättömät tapaukset pääsevät koululle.

Muuten tukiopetus pidetään meetissä ja se on kovin hankala. Erityisopettaja on kysynyt rehtorilta ja saisin halutessani mennä koululle. Syöminen vaan pitäisi hoitaa ruokalassa jossa saattaa olla samaan aikaan yläasteelaisia, jotka on viimeistä viikkoa koululla ennen etäopetusta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tulee ikävä lukiota ja niitä ihmisiä opettajia ja opiskelijoita. Tosin jos en pääse yo-kokeista läpi niin jatkan vielä seuraavana vuonna. :LOL: Sitten ei ole vaan enää omaa ikäluokkaa paikalla.

Vaikea lähteä ja jättää lukio, kun ei kaikki kuitenkaan ole mennyt suunnitellusti. Kuitenkin on ollut ikimuistoisiakin kursseja kuten seikkailukurssi, meribiologian kurssi ja vanhojentanssikurssi. Kaikista on hyviä ja huonoja muistoja. Haluaisin ainakin meribiologian kurssin elää uudestaan.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mene ihmeessä, ku se on kuitenkin opettajalle ja rehtorille ok D:

lukion lopetus oli omastakin mielestä jotenkin tosi haikeaa. also oon vähän kateellinen, seikkailukurssi ja meribiologia kuulostaa tosi kiintoisilta D:

ei mul oo oikeen mitään kovin fiksua sanottavaa, mut halusin silti tulla osoittamaan tukeni tai jotain. tsemppiä!!
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Tulee ikävä lukiota ja niitä ihmisiä opettajia ja opiskelijoita. Tosin jos en pääse yo-kokeista läpi niin jatkan vielä seuraavana vuonna. :LOL: Sitten ei ole vaan enää omaa ikäluokkaa paikalla.

Vaikea lähteä ja jättää lukio, kun ei kaikki kuitenkaan ole mennyt suunnitellusti. Kuitenkin on ollut ikimuistoisiakin kursseja kuten seikkailukurssi, meribiologian kurssi ja vanhojentanssikurssi. Kaikista on hyviä ja huonoja muistoja. Haluaisin ainakin meribiologian kurssin elää uudestaan.
nuo erikoiskurssit oli kivoja, muistan kun itse olin lukion kursseilla mm. viikon Roomassa, puoli viikkoa Moskovassa, viikonlopun vaeltamassa keski-Suomessa ja viikon meillä oli vaihto-oppilas Italiasta. oli kivaa kyllä ja hienoa et tollaseen on mahdollisuus!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
nuo erikoiskurssit oli kivoja, muistan kun itse olin lukion kursseilla mm. viikon Roomassa, puoli viikkoa Moskovassa, viikonlopun vaeltamassa keski-Suomessa ja viikon meillä oli vaihto-oppilas Italiasta. oli kivaa kyllä ja hienoa et tollaseen on mahdollisuus!
Jo on ollut melko kauas. Itse olin seikkailukurssilla naapurikaupungissa ja sekin tehtiin telttaretkenä ja ajettiin sinne polkupyörillä. Tuli sellaiset yli 80km kahden päivän aikana. Meribiologian kurssi oli myös naapurikunnassa.

Tosin ystävyyskoulu kurssilla oli joku matka jonnekkin Venäjälle Pietariin, mutta en itse ollut siinä mukana. Oli kuulemma ollut melko kurjat oltavat siellä verrattuna Suomeen. Kuulin erilaisia juttuja venäläisten köyhempien ja tavallisten ihmisten kodeista.:rolleyes:
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Jo on ollut melko kauas. Itse olin seikkailukurssilla naapurikaupungissa ja sekin tehtiin telttaretkenä ja ajettiin sinne polkupyörillä. Tuli sellaiset yli 80km kahden päivän aikana. Meribiologian kurssi oli myös naapurikunnassa.

Tosin ystävyyskoulu kurssilla oli joku matka jonnekkin Venäjälle Pietariin, mutta en itse ollut siinä mukana. Oli kuulemma ollut melko kurjat oltavat siellä verrattuna Suomeen. Kuulin erilaisia juttuja venäläisten köyhempien ja tavallisten ihmisten kodeista.:rolleyes:
kuulostaa mielenkiintoselta! ite yövyttiin Moskovassa hotellissa mutta kyllä siellä slummejakin oli vaikka hieno paikka muuten. koulu oli ihan erilainen, vanha koristeellinen rakennus täynnä tauluja ja muita koriste-esineitä ja oppilailla koulupuvut.
 
Ylös Pohja