Keho Menkat ja telttaleiri

Kãrvãmãto

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
5
Eli tosiaan mulla alko keskiviikkona menkat ja perjantaina alkaa leiri ja se on telttaleiri… ja siellä on siis huussi vessana jossa tuskin on roskista, mutta mitä teen?? Ja käytän siis siteitä enkä aijo koittaa vielä tamppoonia koska nää on siis mun ensimmäiset menkat ja aikas runsaat tai et vuotoo tulee jonkin verran🩸
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ota mukaan pieniä muovipusseja, joihin voit aina vessakäynnin yhteydessä laittaa käytetyn siteen ja sitten käyt tipauttamassa sen pussin roskikseen.

Olettaen, että leirillä on jonkinlainen roskahuolto, eikä oo ihan keskellä erämaata, missä kuljetatte kaikki roskat mukananne sieltä pois. Sit ei auta muu kuin kerätä ne itse roskapussiin ja tuoda pois.

Voit ostaa myös kaupasta intiimipyyhkeitä mukaan, joilla saat putsattua paikat hieman helpommin. Huom, että nääkin sit roskiin, eikä sinne huussiin, koska ei maadu.

Voit myös rohkeasti kertoa jollekin (nais) ohjaajalle, että sulla on menkat ja kysyä neuvoa, ne ymmärtää varmasti!
 

Kãrvãmãto

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
5
Ota mukaan pieniä muovipusseja, joihin voit aina vessakäynnin yhteydessä laittaa käytetyn siteen ja sitten käyt tipauttamassa sen pussin roskikseen.

Olettaen, että leirillä on jonkinlainen roskahuolto, eikä oo ihan keskellä erämaata, missä kuljetatte kaikki roskat mukananne sieltä pois. Sit ei auta muu kuin kerätä ne itse roskapussiin ja tuoda pois.

Voit ostaa myös kaupasta intiimipyyhkeitä mukaan, joilla saat putsattua paikat hieman helpommin. Huom, että nääkin sit roskiin, eikä sinne huussiin, koska ei maadu.

Voit myös rohkeasti kertoa jollekin (nais) ohjaajalle, että sulla on menkat ja kysyä neuvoa, ne ymmärtää varmasti!
Kiitos näistä vinkeistä! Yritän selvitä leiristä :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Mä olin yhellä ja siellä oli onneks kuitenkin joskus mahdollisuus kävellä yhdelle rakennukselle (koska oli isonen nii sain lähteä kysymällä luvan) ja siellä kävin kuukuppia pesemässä.
Olen myös ulkohuusseillut kuukupin ja kuuluppipyyhkeiden kanssa ja toimi koska maatuivat.
Sulle vinksi että olikohan vuokkoset jolla oli täysin kompostoituvat siteitä jotka siis voi huussiin laittaa:)
 

Kãrvãmãto

Harjoittelija
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
5
Mä olin yhellä ja siellä oli onneks kuitenkin joskus mahdollisuus kävellä yhdelle rakennukselle (koska oli isonen nii sain lähteä kysymällä luvan) ja siellä kävin kuukuppia pesemässä.
Olen myös ulkohuusseillut kuukupin ja kuuluppipyyhkeiden kanssa ja toimi koska maatuivat.
Sulle vinksi että olikohan vuokkoset jolla oli täysin kompostoituvat siteitä jotka siis voi huussiin laittaa:)
Mulla itseasiassa on vuokkosten siteitä nii pitääpä ottaa selvää onko kompostoituvia:)
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Flasbackit kuudennen luokan leirikouluun jossa piti nukkuu teltoissa ja mulla oli menkat ja ei ollu roskista ja se huussi oli kokoaika varattu D:

Kannattaa varmaan käärii ne siteet johonki pussiin ja sit hävittää ne tyyliin roskikseen jos siellä sellanen on.
 
Ylös Pohja