Aihe vapaa Kauheeta noudta sängystä ko on menkat

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Se tunne ko verta vaan valahtaa liikkeelle on kauhea

Ja toivon ettei oo tullu läpi..

Nyt vaan makaan sängyssä ja kerään voimia vessaan juoksemiseen :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Ei ees oo paha. Sitä paitsi tunteehan sen muulloinkin, pelkän valkovuodon vai mitä se onkaan. Joskus ihan ihmettelen että mitä helvettiä tuo oli, kun menkkoja ei näy mailla halmeillakaan. Valkovuotoa on siis pakko ollut olla 😂
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei ees oo paha. Sitä paitsi tunteehan sen muulloinkin, pelkän valkovuodon vai mitä se onkaan. Joskus ihan ihmettelen että mitä helvettiä tuo oli, kun menkkoja ei näy mailla halmeillakaan. Valkovuotoa on siis pakko ollut olla 😂
Vaikka valkovuodon huomaanki välillä (jos tulee oikein paljon) nii on se ihan eri ko semmonen kauhea verien valahus😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Vaikka valkovuodon huomaanki välillä (jos tulee oikein paljon) nii on se ihan eri ko semmonen kauhea verien valahus😭😭
No mut kummiski xd emmä tiiä, en jotenki muista kunnolla mitään kauheaa verien valahdusta. Tai että ei se must niin paha oo XD ehk mulla sit on viime aikoina ollu sen verran light?? Että ei niin paljon oo ollu tollasia. Semmonen pienempiki valahdus on kyllä hassu tunne mutta ei se nyt kauheaa ole. Nooh, mä tulin taas lesoo tänne kevyillä menkoillani :D viimeksikin oli vain yksi päivä joka ei ollu light.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
No mut kummiski xd emmä tiiä, en jotenki muista kunnolla mitään kauheaa verien valahdusta. Tai että ei se must niin paha oo XD ehk mulla sit on viime aikoina ollu sen verran light?? Että ei niin paljon oo ollu tollasia. Semmonen pienempiki valahdus on kyllä hassu tunne mutta ei se nyt kauheaa ole. Nooh, mä tulin taas lesoo tänne kevyillä menkoillani :D viimeksikin oli vain yksi päivä joka ei ollu light.
Helvetti ko pari päivää sitä verta vaan tullee ja tullee :D:

Mutta mulla ei onneks oo yhtään kipeät menkat :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Helvetti ko pari päivää sitä verta vaan tullee ja tullee :D:

Mutta mulla ei onneks oo yhtään kipeät menkat :D
Ai no meillähän on sitten ihan ristiin nämä mennyt :D mulla niukat ja kipeät, sulla runsaat ja kivuttomat :DD ja ne onki sitte tosi kipeät
 
Ylös Pohja