Keho Menkka veri ja normaali veri

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Jos ei haluu verikokeessa että käsi raiskataan nii eks se oo sama asia kun että tunkis verikokeesee kuukupist menkka verta? : D

en siis oo kokeilemas tai mitää : DDD
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
en usko. se veri alkaa pakkaantumaan heti kun se tulee ulos suonesta, joten pitää varmasti olla tuoretta verta :D
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
mitä vielä on multa menny ohi
"Kuukautiset johtuvat siitä, että hedelmöittyneen munasolun vastaanottoon valmistautunut kohdun limakalvo irtoaa ja vuotaa pois, jos raskaus ei ala." Jos menkkaverta vertaa esim. normaaliin haavaan, siitä haavasta tuleva veri on pelkkää verta mutta menkkaveri on nimenomaan kohdun limakalvoa ja verta. En tiedä minkä verran sitä verta siinä oikeasti on, mutta ainakin sen verran vähän että se ei riitä verikokeeseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
okei noniin, kadun että avasin koko keskustelun. menkat ei ällötä mutta kaikki muu veri ällöttää joten siinäkin suhteessa kuukautisveri on 100% varmuudella erilaista kuin tavallinen.
Ai mua ainakin joskus ällöttää menkkaverikin. Kyllähän mä sen kanssa toimeen tulen mut kyl siitä välil saattaa tulla huono olo. Mutta haavat ja verikokeet on pahempia, en tiedä miksi.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Ai mua ainakin joskus ällöttää menkkaverikin. Kyllähän mä sen kanssa toimeen tulen mut kyl siitä välil saattaa tulla huono olo. Mutta haavat ja verikokeet on pahempia, en tiedä miksi.
No joo, kerran olen meinannut pyörtyä sidettä vaihtaessa mutta eipä ole muuten ollut. Haavat ja verikokeet on ehdottomasti pahempia. D:
 
Ylös Pohja