Käsityöt Mihin tällästä huovutettua merinovillalankaa voi hyödyntää?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Onko täällä ketään lankaeksperttiä? :P
Mulla on kerä tällästä merinovillalankaa. Vaikuttaa pikkasen erilaiselta kuin mitä villalangat yleensä, enkä oo tällästä lankaa ennen tullut käyttäneeks, joten siks mietin. Sopiiko tää kaikkiin niihin töihin, mitä villalangasta yleensäkin on tapana tehdä? Jos ei, niin onko heittää ideoita, mihin tää kannattas hyödyntää? (Ja vaikka tää sopiskin kaikkiin "normaaleihin" töihin, niin on ne ideat toki siltikin erittäin tervetulleita!)
Hankin just vähän aikaa sitten uudet puikot, ja tekis mieli testata niitä neulomalla jotain. c:

reggae ombre -lankakerä.jpg
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mietin, että vois olla kivaa neuloa esim. tuubihuivi. Kuvan kerän sävyinen huivi vois näyttää itse asiassa aika kivaltakin! :D
Miten toi lanka sopii semmoseen? Ja toisekseen, riittääkö vaan yks kerä, vai pitääkö ostaa useempi? Suattaapi kyllä itse asiassa olla, että tarviin useemman... ainakin siitä päätellen, kuin paljon lankaa sillon meni, kun joskus vuosia sit neuloin yhen kaulaliinan.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mietin, että vois olla kivaa neuloa esim. tuubihuivi. Kuvan kerän sävyinen huivi vois näyttää itse asiassa aika kivaltakin! :D
Miten toi lanka sopii semmoseen? Ja toisekseen, riittääkö vaan yks kerä, vai pitääkö ostaa useempi? Suattaapi kyllä itse asiassa olla, että tarviin useemman... ainakin siitä päätellen, kuin paljon lankaa sillon meni, kun joskus vuosia sit neuloin yhen kaulaliinan.
tiiäm vaa et merinovillasta tehdyt vaatteet on himo kalliita
 
Ylös Pohja