Aihe vapaa Mikä v*tuttaa juuri nyt? Tule kertomaan!

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Vituttaa kaverin veljen käytös mua ja mun kaveria kohtaan, ihan tahallaan vittuilee, ei mitään kunnioitusta mun kaverin tavaroita kohtaan kun kaikki menee sen jäliltä rikki, ärsyttää meitä molempia, pahottaa mielensä kaikesta mitä me sille sanotaan ja meinas juoda meijän kaljatkin ihan vittuillakseen.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
En löyä yhtä toppia ja rintsikoita?? Ärsyttäääääh.

Nii ja olin raveissa koko päivän ja paloin aika ikävästi :D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Vituttaa kaverin veljen käytös mua ja mun kaveria kohtaan, ihan tahallaan vittuilee, ei mitään kunnioitusta mun kaverin tavaroita kohtaan kun kaikki menee sen jäliltä rikki, ärsyttää meitä molempia, pahottaa mielensä kaikesta mitä me sille sanotaan ja meinas juoda meijän kaljatkin ihan vittuillakseen.
Onko se enää ees mikään ihme että menee 24-pack Karhua parin päivän sisään ja kaiken maailman Captain Morganit myös kun meitä ärsytetään tahallaan. Huhhuh.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Menkat alkoi ihan yhtäkkiä ja päätäki särkee. Ja tuli jotai noloi muistoi mieleen.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Pari sataa kilometriä matkaa jäljellä, ja kytkin jäi autossa lattiaan. Tästä sitten Heinolaan ja mietitään, että mitä vittua nyt tehdään.
 

Barefootbandit

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
107
Reaktioarvo
133
Minulle avautui hiljan, että lapsuuden hunajamuroja, Puff-muroja ei taida enää olla olemassa. Niitä, missä oli karvainen möllikkä paketissa.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Se vituttaa, kun yritän etsiä itselleni parisuhdetta niin heti kun kerron toiselle että olen eläkkeellä niin jopas mielenkiinto minuun lakkaa, mikä helvetti siinä on ettei kelpaa kellekkään vaikka olen rehellinen en juo enkä polta, ja olen käynyt koulut kunnolla ja yritän löytää töitä mahdollisuuksien mukaan.?:frown:
 
Ylös Pohja