mikä on ensimmäinen asia mitä haluutte tehä ku "korona on ohi"?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En osaa sanoa. Ei mulla oo oikein mitään, mitä erityisesti nyt kaipaisin näin koronan aikaan.
Okei ehkä vähän kaipaan niitä aikoja, jolloin ei vielä tarvinnut käyttää maskia ja hengittäminen julkisilla paikoilla oli vapaampaa ja kättelyä, koska on tuntunut aina jotenkin tyhjältä, jos vaikka työhaastatteluun mennessä ei kätelty, sillä kättely on aina kuulunut mulle yhdeksi tärkeäksi osaksi uuden ihmisen tavattaessa etenkin työpaikalla. Vaikka no sitä mä vähän epäilen, että loppuukohan maskin käyttö kokonaan vielä koronan loppumisen jälkeenkin ja varmasti edelleen tullaan olemaan vähän varovaisia eri asioista samanlailla kuin nyt koronan aikaan, tapahtui se sitten huomaamatta tottumuksesta tai ihan tarkoituksella.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
En osaa sanoa. Ainakin tahtoisin päästä Ranskaan, odotettu matka sinne jäi lopulta koronan takia välistä. Ja nyt kun osaan kieltäkin niin pärjään siellä jopa heidän omalla kielellään.
 
Liittynyt
23.3.2021
Viestejä
1
Reaktioarvo
0
Opiskelijabileitä on eniten ikävä ;__; Olis myös kiva päästä tekemään samoja arkisia asioita kuin ennen: opiskelemaan kirjastoon, mennä kahvilaan usean kaverin kanssa, tavata ihmisiä vapaammin.
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
En oikeestaan tiiä.

Ehkä haluaisin mennä ihan paikan päälle eri tanssifestivaaleille, ku just koronavuosina ollaan tanssiryhmän kanssa päästy isoihin esityksiin ja kilpailuihin.
Tää on just tätä mun tuuria, lol :D
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mennä opiskelupaikkaan ja pitää hyvä illanvietto kaikkien kanssa!
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
käydä leffoissa, huvipuistoissa, festareilla, keikoilla, käydä enemmän isovanhempien luona.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No koronasta on jo nyt traumoja jäänyt, että en tiiä, uskallanko mitään tehdä. Jo leffoja katsellessa on hirvuttävä ja kummallista nähdä, kun tyypit ovat festareilla tai kahviloissa, eikä turvaväleistä ole tietoakaan.

Olis kyl kiva kuitenkin opiskelijatapahtumissa käydä koronan jälkeen korkeakouluaikoina, jos korona loppuis edes.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
hakeudun lähiopetukseen koska etäopetus tuhoaa mun viimesetkin mielenterveyden ja järjen rippeet
Ai niin, lähiopetustakin mä toivon. Pelottaa nimittäin, että kun korkeakouluun hain näin lukion jälkeen, että joutuisin särvelee taas Zoomin kaa ens syksynä. :/
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
En osaa sanoa. Ei mulla oo oikein mitään, mitä erityisesti nyt kaipaisin näin koronan aikaan.
Okei ehkä vähän kaipaan niitä aikoja, jolloin ei vielä tarvinnut käyttää maskia ja hengittäminen julkisilla paikoilla oli vapaampaa ja kättelyä, koska on tuntunut aina jotenkin tyhjältä, jos vaikka työhaastatteluun mennessä ei kätelty, sillä kättely on aina kuulunut mulle yhdeksi tärkeäksi osaksi uuden ihmisen tavattaessa etenkin työpaikalla. Vaikka no sitä mä vähän epäilen, että loppuukohan maskin käyttö kokonaan vielä koronan loppumisen jälkeenkin ja varmasti edelleen tullaan olemaan vähän varovaisia eri asioista samanlailla kuin nyt koronan aikaan, tapahtui se sitten huomaamatta tottumuksesta tai ihan tarkoituksella.
Itsekin tätä mietin. Uskon, että ainakin vilustuneena käytettäis maskia, niin kuin Japanissa.
 

planetaario

Työtön
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
8
Reaktioarvo
11
bileputki vähän villimpänä koettelemuksena ja sitten kahviloiden valloittaminen kavereiden kanssa :( ikävä niitä
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tulla Suomeen tapaa äitiä! Ikävä on kova varsinkin kun on äidin synttärit huomenna
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
mennä helsinkiin oodiin kavereiden kanssa, käydä oikeen kunnolla paikallisessa kirjastossa ja opiskella siellä yms, nauttia elämästä ilman märkää rättiä naamalla (tällä tarkoitan siis maskia), nähdä sukulaisia, mennä kavereille kylään ja pyytää kavereita kylään. halata ihmisiä. oi niitä aikoja, toivottavasti tulevat takaisin.
ai niin ja että voi mennä ravintolaan syömään! :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
mennä helsinkiin oodiin kavereiden kanssa, käydä oikeen kunnolla paikallisessa kirjastossa ja opiskella siellä yms, nauttia elämästä ilman märkää rättiä naamalla (tällä tarkoitan siis maskia), nähdä sukulaisia, mennä kavereille kylään ja pyytää kavereita kylään. halata ihmisiä. oi niitä aikoja, toivottavasti tulevat takaisin.
ai niin ja että voi mennä ravintolaan syömään! :D
Ää, maskis on se ärsyttävä juttu, kun se vähän väliä kostuu sisältä ilman tiivistyessä. :'D Toi "märkä rätti" on kyl osuva ilmaus maskille.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
mennä kirjastoon opiskelemaan, mennä pelaamaan sulkapalloa, yöpyä leirintäalueella (ikävä niitä aikoja ku sellasissa vielä käytiin), halata ihmisiä tottakai, vaikka en olekaan erityisen haleista pitävä ihminen (korona vaikuttanut tähänkin), mennä suviksiin :D ja tehä jtn tosi kreisii mitä en oo ikinä ennen tehny.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Käydä pitkäsä aikaa elokuvissa ja uimahallissa, sekä iloita riemastuttavista harrastuksistani ja nyt jo kovasti ikävöidystä lähiopiskelusta täysin rinnoin!
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
hankkiudun vaikka millä hinnalla BTS:n keikalle :D:
onneksi on tosi todennäköistä että mun vanhemmat päästää mut sinne (ei ole :(( )
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
meen kirjastoon lukemaan ja löhöämään sohville, käyn keikalla, meen shoppailemaan johonkin isoon kaupunkiin, tapaan isolla porukalla kavereita, meen uimarannalle ja huvipuistoihin ilman huolehtimista turvaväleistä tai maskeista 😻
 
Ylös Pohja