Ai niin, lähiopetustakin mä toivon. Pelottaa nimittäin, että kun korkeakouluun hain näin lukion jälkeen, että joutuisin särvelee taas Zoomin kaa ens syksynä. :/hakeudun lähiopetukseen koska etäopetus tuhoaa mun viimesetkin mielenterveyden ja järjen rippeet
Itsekin tätä mietin. Uskon, että ainakin vilustuneena käytettäis maskia, niin kuin Japanissa.En osaa sanoa. Ei mulla oo oikein mitään, mitä erityisesti nyt kaipaisin näin koronan aikaan.
Okei ehkä vähän kaipaan niitä aikoja, jolloin ei vielä tarvinnut käyttää maskia ja hengittäminen julkisilla paikoilla oli vapaampaa ja kättelyä, koska on tuntunut aina jotenkin tyhjältä, jos vaikka työhaastatteluun mennessä ei kätelty, sillä kättely on aina kuulunut mulle yhdeksi tärkeäksi osaksi uuden ihmisen tavattaessa etenkin työpaikalla. Vaikka no sitä mä vähän epäilen, että loppuukohan maskin käyttö kokonaan vielä koronan loppumisen jälkeenkin ja varmasti edelleen tullaan olemaan vähän varovaisia eri asioista samanlailla kuin nyt koronan aikaan, tapahtui se sitten huomaamatta tottumuksesta tai ihan tarkoituksella.
Ää, maskis on se ärsyttävä juttu, kun se vähän väliä kostuu sisältä ilman tiivistyessä. :'D Toi "märkä rätti" on kyl osuva ilmaus maskille.mennä helsinkiin oodiin kavereiden kanssa, käydä oikeen kunnolla paikallisessa kirjastossa ja opiskella siellä yms, nauttia elämästä ilman märkää rättiä naamalla (tällä tarkoitan siis maskia), nähdä sukulaisia, mennä kavereille kylään ja pyytää kavereita kylään. halata ihmisiä. oi niitä aikoja, toivottavasti tulevat takaisin.
ai niin ja että voi mennä ravintolaan syömään! :D