Aihe vapaa Mikä on teistä ärsyttävin tapa herätä?

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
799
Reaktioarvo
756
Mun mielestä ehdottomasti se, kun olet unessa ja pikkuveli tulee lyömään sua naamaan huutaen "Herätys!" :D

Toinen on se, kun nukut ja sitten sisaruksesi alkavat karjumaan "Hämähäkki! TalvisenRasian sängyssä on hämähäkki! Tappakaa se!" Sitten ne etsivät hämähäkkiä kiljuen ja mä haluaisin viedä sen ulos tai edes nukkua. :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Jaa, sellainen tulee joskus että menen illalla nukkumaan ja juuri kun olen saanut pääni tyynyyn ja tuntui vain sekunti että olisi nukkunut. Sen jälkeen heti herätys ja tunne kuin ei olisi nukkunut lainkaan ja väsyttää kamalasti.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Se, kun laittaa kellon soimaan 6.00 ja herää 5.30 tietäen, että jos käy uudelleen nukkumaan, herää keskellä unen sellaista vaihetta, että on niin väsynyt, ettei kykene yksinkertaisesti nousemaan. D:
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
- kattilan hakkaaminen
- vesipyssy
- pommitus
- sydänkohtaus

Söpö tapa herätä:
- saippuakuplien puhaltaminen naamalle
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Toisen herätyskello ei soi ja se ei herää siihen. Ja sellanen tyyppi jonka kanssa nukun samassa huoneessa niin ärsyttävintä on se kun se ei meinaa nousta millään ja sitten joku tulee karjumaan huoneeseen toista hereille.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
799
Reaktioarvo
756
Pitää vielä lisätä, että oli hyvin ärsyttävää, kun siskoni tuli yhtenä aamuna mun luo, kun nukuin. Hän sanoi vain "Sä näytät ihan kuolleelta" ja lähti pois. Heräsin siihen ja taisin puuskahtaa jotain "Ihan sama."
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Kun joku tulee pari minuuttia ennen herätystä laittamaan valot päälle ja avaa verhot ja sit vaan häipyy sanomatta mitään. Se sattuu niin paljon silmiin kun on samantien täys valaistus päällä kun herää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,362
Reaktioarvo
2,900
Hirveessä kiireessä jos on mentävä jonnekin. Se on ihan kamalaa. Yleensä sit joko lähteminen ei onnistu ollenkaan tai sitten pääsen lähtee mut ahdistus on sietämätön
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
En oo itse asiassa viimeiseen puoleen vuoteen nukkunut juuri pommiin, kun yliopistolla kaikki on ollut etänä ja luentopakkoa ei ole. Jännää :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, siis totta kai on inhottavaa herätä väsyneenä ja vähän ennen herätystä. Sitten on inhottavaa herätä esim. siihen, ku iskä tulee sänkyyn rämpyttämään kitaraa, pikkuveli laitetaan mun päälle riehumaan, tai että kaikki sisarukset rynnii mun sänkyyn riehumaan ja huutamaan. Niin no, pikkuveli on sentään söpö ja se on vasta vauva eli jos se ei tyyliin revi mun hiuksia yms. niin sen tuloon on ihan kivaa herätä.
 
Ylös Pohja