Syvälliset Mikähän mun ongelma varsinaisesti on

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kun en vaan osaa mennä nukkumaan normaaleihin aikoihin, siis sellaisiin aikoihin mitkä tässä yhteiskunnassa yleensä on ne normaalit nukkumaanmenoajat. Sen takia en oo "parina" aamuna kyennyt nousemaan ajoissa ja koulumenestys kärsii taas vaihteeksi. Nyt sitten tässä punnitsen kahta huonoa vaihtoehtoa, mennäkö nukkumaan ja nukkua hyvällä tuurilla parisen tuntia ja ottaa riski, että on taas laittamassa viimetipassa opettajalle viestiä, että myöhästyn taas hieman vai, että huominen koulupäivä mennään näillä samoilla silmillä, joilla nyt väsyneesti tuijotan tätä ruutua. Silloin, kun söin vielä Sertralinia, jostain syystä onnistuin nukkumaan menemisessä hieman paremmin, mutta toisaalta en oo varma johtuiko se siitä lääkkeestä. Lopetin sen sitten itse, koska en osannut ottaa sitä säännöllisesti, kun välillä unohtelin. En tiiä, on tää elämä taas vaikeeta, menee mulla kuitenkin vähän paremmin, kun vuosi sitten, nyt vaan arvuutellaan onko suunta ylös vai alas päin, vai rämmitäänkö tässä samassa suossa pitkäänkin.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mulla on mun mielialalääkitys korjannut mun unirytmin. En oo koskaan osannut nukkua hyvin, joten oon tullut siihen tulokseen että mun aivojen uni-valvekeskus on jollain tapaa viallinen.

Suosittelisin sua aloittamaan sen lääkkeen uudestaan, koska unenpuute voi vaikuttaa niin radikaalisti ihan koko elämään ja sen laatuun.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Mulla on mun mielialalääkitys korjannut mun unirytmin. En oo koskaan osannut nukkua hyvin, joten oon tullut siihen tulokseen että mun aivojen uni-valvekeskus on jollain tapaa viallinen.

Suosittelisin sua aloittamaan sen lääkkeen uudestaan, koska unenpuute voi vaikuttaa niin radikaalisti ihan koko elämään ja sen laatuun.
Jep. Mulla kans psykostimulantit herätää aamulla jos ottaa n. 30min ennen herätystä vaikka muuten olen tosi sitkeä nukkuja ja nukahdan helposti uudelleen herätyksen jälkeen.
Sillä pysyy myös lääkkeenottoaika kurissa kun 6.15 ei ajattele muuta kuin että lääke huiveliin ja vähän vettä päälle niin pääsen takaisin nukkumaan. Eikä unohda kun kirjaimellisesti on se hälytys sitä varten.

Muutenkin hei älkää pliis ihmiset lopettako lääkkeitä ominpäin.
 
Ylös Pohja