Miks aina välitunnilla kaikki tytöt tunkeutuu vessaan niinku monella eri porukalla et sinne ei ees mahu:')

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Oon ite tyttö mutten oo ikinä tajunnu xD

Tai siis ymmärtäsin jos ne puhhuis siellä jotaki mutta ku kaikki vaa seisoo turpa kiinni eikä siellä mahu kulukemaan
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,974
Reaktioarvo
8,474
Tiesitkö että "tyttöjen vessat" ovat oikeasti lesboiluvessoja? Ketään ei oikeasti kiinnosta virtsaaminen tai meikin kohentaminen vaan sinne mennään lesboilemaan. Vessassa kuulee helposti jos joku on tulossa ja siellä on usein hyvät alustat ottaa tukea joten se on ihanteellinen paikka lesboilla. Kamerat otetaan mukaan eroottisten kuvien ottamista varten.

"Vessalaumat" ovat myös kehittäneet koodin jossa tietyt tyttöjen vessat tarkoittavat eri asioita kuten fetissejä jne, en lähde tätä kumminkaan enemmän purkamaan nyt.

On olemassa myös tyttöporukoita jotka "järjestävät matkoja katsomaan jotain harvinaista vessaa jos sellainen on havaittu", oikeastihan nämä matkat ovat vain orgioita varten.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Tiesitkö että "tyttöjen vessat" ovat oikeasti lesboiluvessoja? Ketään ei oikeasti kiinnosta virtsaaminen tai meikin kohentaminen vaan sinne mennään lesboilemaan. Vessassa kuulee helposti jos joku on tulossa ja siellä on usein hyvät alustat ottaa tukea joten se on ihanteellinen paikka lesboilla. Kamerat otetaan mukaan eroottisten kuvien ottamista varten.

"Vessalaumat" ovat myös kehittäneet koodin jossa tietyt tyttöjen vessat tarkoittavat eri asioita kuten fetissejä jne, en lähde tätä kumminkaan enemmän purkamaan nyt.

On olemassa myös tyttöporukoita jotka "järjestävät matkoja katsomaan jotain harvinaista vessaa jos sellainen on havaittu", oikeastihan nämä matkat ovat vain orgioita varten.
Ööööhh okei

Ite asiassa täällä vessassa ei kuule jos joku on tulossa, ku toi ns. pääovi on sen verran paksu et sisälle ei kuulu äänet käytävästä:'D
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
No ei kun ne ei oikeesti tee siellä mittää, seisoo vaa xD
Kyllä mä sen tavallaa ymmärrän, koska kouluis ei yleensä oo miää muita "turvapaikkoi" mis voi olla pelkäl frendiporukal. Onhan se syvältä et he tunkee vessaan, koska sinne on joillain oikeetaki asiaa, mut koulu vois koittaa purkaa tota tilannetta järjestämäl sellasii rauhallisii oleskelupaikkoi
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Kyllä mä sen tavallaa ymmärrän, koska kouluis ei yleensä oo miää muita "turvapaikkoi" mis voi olla pelkäl frendiporukal. Onhan se syvältä et he tunkee vessaan, koska sinne on joillain oikeetaki asiaa, mut koulu vois koittaa purkaa tota tilannetta järjestämäl sellasii rauhallisii oleskelupaikkoi
No joo totta, vaikka toki täällä meijän lukiossa on aika palijon rauhallisia paikkoja. En sit tiiä onko ihimiset vaa tottunu mennee sinne vessaan, vaikka vaa seisoskelisivat siellä :'D
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Se on kyl tosi epämukavaa kun istut pöntöllä ja siellä ulkopuolella on noin 5 ihmistä oottamassa että yks kavereista on saanut käytyä vessassa.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Ei oikein ole kokemusta, joten en osaa ottaa kantaa.
Kävinkö koulussa vaan aina strategisesti eri aikaan vessassa kuin muut? Vai kultaako aika vaan muistot? 🤔
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Kyllä mä sen tavallaa ymmärrän, koska kouluis ei yleensä oo miää muita "turvapaikkoi" mis voi olla pelkäl frendiporukal. Onhan se syvältä et he tunkee vessaan, koska sinne on joillain oikeetaki asiaa, mut koulu vois koittaa purkaa tota tilannetta järjestämäl sellasii rauhallisii oleskelupaikkoi
Meidän koulussa oli ihan sohvia oleskelua varten. :D

Tässähän saattaakin hyvin piillä vastaus edelliseen kysymykseeni. Hmm.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Meidän koulussa oli ihan sohvia oleskelua varten. :D

Tässähän saattaakin hyvin piillä vastaus edelliseen kysymykseeni. Hmm.
Välitunteja ei saa viettää sisällä niin menevät piiloon.
Ja varmaan haluavat päästä hetken rauhaan en tiiä oon mäki joskus ollu mukana mut mua vaan ällöttää koulun vessat muutenki ni joo
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Välitunteja ei saa viettää sisällä niin menevät piiloon.
Ja varmaan haluavat päästä hetken rauhaan en tiiä oon mäki joskus ollu mukana mut mua vaan ällöttää koulun vessat muutenki ni joo
No ei täällä meijän lukiossa ainakaa oo pakko mennä ulos ja täällä on myös joka nurkka täynnä oleskelupaikkoja kaukana metelistä :D
Joo koulun vessat on kyllä oksettavia, mutta onneks ainaki muutama ton koulun tyttöjen vessoista on aina siistissä kunnossa (yleensä käyn koulun vessoissa ainoostaan sillon ku on pakko hahah)
 
Ylös Pohja