Miks jotkut jättää avatulle

Liittynyt
26.4.2021
Viestejä
82
Reaktioarvo
34
Okei en tiiä kuin moni täällä ees käyttää snäppiä, mut onks teiän mielestä epäkohteliasta jättää avatulle? Oon itekki ollu se tyyppi, mut sit kaveri huomautti tästä ja en oo enää tehny sitä. Mut nyt oon snäpänny yhelle tyypille jonka siis tunnen, mut se jättää joskus mut avatulle niinku moneks tunniks tai koko päiväks. Nii mietin että johtuuko se musta että sitä ei vaan kiinnosta snäpätä mulle, ku haluisin kuitenki tutustua siihen enemmän ja olla sen kaveri?
Tää saattaa kuulostaa ihan pikkuasioista huolestumiselta. Jos te jätätte jonkun avatulle niin mikä siinä on yleensä syynä? Onks snäppi jo vähän menny juttu?
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No, riippuu et mitä siinä snäpis on. Jos siin sanotaanki jotain niin vastaan, mutta jos tulee koko ajan jotain naamakuvia niin en mä niihin aina vastaa, tai saatan vastata myöhemmin, koska sitä seuraa sit kuitenki taas seuraava naamakuva, ku vastaan.
 
Liittynyt
26.4.2021
Viestejä
82
Reaktioarvo
34
No, riippuu et mitä siinä snäpis on. Jos siin sanotaanki jotain niin vastaan, mutta jos tulee koko ajan jotain naamakuvia niin en mä niihin aina vastaa, tai saatan vastata myöhemmin, koska sitä seuraa sit kuitenki taas seuraava naamakuva, ku vastaan.
Nii, oon huono alottaa mitään keskusteluja nii varmaa kaikki kyllästyy vaan mun semmosiin perus snäppeihi
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Monet kyl jättää ain avatulle eikä siihe välttis tarvii mitää erityist syytä, ja eihä niihi snäppeihi ain voi jaksaa vastaa varsinkaa jos niit o paljoo (itekkää en vastaa kauhee montaa kertaa päiväs, mut aina ku satun avaamaa ne ni vastaan samal D:)
Ja jos snäpis haluu puhuu jollekki ni varmaa ennemmi kannattaa kans laittaa chattii, voi saaha nopeemmi vastaukse :D ainaki joltai
Ja kaikki ei tykkää snäppää ja jotku vaa pistää striikit, ni voi niit syit olla monii D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
siihen on monta syytä, et joku jättää avatulle D: mut uskaltaisin väittää, et ei se useinkaa johdu siit ihmisest, joka snäppää. esim. jos mä jätän avatulle ni en oo vaa keksiny mitää sanottavaa tai sit se on ollu vaa tyhjä snäppi enkä oo jaksanu vastata välttämättä. mut ei se yleens tosiaan tarkota mitään sellasta, et yh en jaksa tätä ihmistä D: snäppi on jotenki kuormittava some käyttää välillä, ni siitäki voi joidenki ihmisten hiljasuus johtua.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
riippuu että mikä oli kuvan sisältö, jos se oli vaa joku striik striik kuva, vai joku et miten menee. mä ite vastaan mun läheisimpien kavereitten snäppeihin oli se sit aika lailla mitä vaan, mut jos joku luokkalainen laittaa mustan kuvan jossa on kellonaika nii en mä semmoseen jaksa vastata.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
mun kavereista moni sanoo et he ei joko tiedä mitä vastata, eivät ehdi vastata sillä hetkellä tai tekevät jotain muuta samalla ja sit se vain unohtuu. ite teen tota kans joskus ja silloin just on tyyliin hirveä kiire mut en uteliaisuuttani viitsi jättää avaamatta siihen vastaamishetkeen asti :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
No, riippuu et mitä siinä snäpis on. Jos siin sanotaanki jotain niin vastaan, mutta jos tulee koko ajan jotain naamakuvia niin en mä niihin aina vastaa, tai saatan vastata myöhemmin, koska sitä seuraa sit kuitenki taas seuraava naamakuva, ku vastaan.
Tämäpä. Lisäksi koen vähän raskaaksi snäpåtä useamman ihmisen kanssa yhtäaikaa joten näistä naama (tai katto) kuvista saa karsittua näitä joille on pakko vastata
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tämäpä. Lisäksi koen vähän raskaaksi snäpåtä useamman ihmisen kanssa yhtäaikaa joten näistä naama (tai katto) kuvista saa karsittua näitä joille on pakko vastata
Niimpä. Mulla ei kyl muutenkaan oo ikinä ollut streakeja hirveen monen tyypin kaa. Vähän aikaa sitten oli yks, mut sit kyllästyin siihen, ku piti olla koko ajan ottamassa uutta kuvaa. Se kyl vielki lähettelee mulle niitä kaikille lähetettävii gn ja gm snäppei vaikken ookkaan vastannut sille enää pitkään aikaan. Lisäks hän yhes kohtaa laitto ihan sikana snäppei ja ja halus et oisin vastannut aina heti. Tykkään kyllä jutella kavereitten kaa snäpin kautta, ku pystyy näyttää videoilla ja kuvilla, mitä tekee ku wapissa se veis liikaa tilaa, mutta streakit on aika tylsiä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Niimpä. Mulla ei kyl muutenkaan oo ikinä ollut streakeja hirveen monen tyypin kaa. Vähän aikaa sitten oli yks, mut sit kyllästyin siihen, ku piti olla koko ajan ottamassa uutta kuvaa. Se kyl vielki lähettelee mulle niitä kaikille lähetettävii gn ja gm snäppei vaikken ookkaan vastannut sille enää pitkään aikaan. Lisäks hän yhes kohtaa laitto ihan sikana snäppei ja ja halus et oisin vastannut aina heti. Tykkään kyllä jutella kavereitten kaa snäpin kautta, ku pystyy näyttää videoilla ja kuvilla, mitä tekee ku wapissa se veis liikaa tilaa, mutta streakit on aika tylsiä.
No tämäpä!
En jaksa sitäkään että joku laittaa sulle tyyliin "snäppää" tms ja kun vastaa hän jättää avatulle joten en yleensä vaivaudu vastaamaan muille kuin niille joiden kanssa puhun. Enkä kyllö pidä streakkejakaan yllä jos en puhu kyseiselle henkilölle jokapäivä jo muutenkin
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No tämäpä!
En jaksa sitäkään että joku laittaa sulle tyyliin "snäppää" tms ja kun vastaa hän jättää avatulle joten en yleensä vaivaudu vastaamaan muille kuin niille joiden kanssa puhun. Enkä kyllö pidä streakkejakaan yllä jos en puhu kyseiselle henkilölle jokapäivä jo muutenkin
hei tämä! en ymmärrä sitä yhtään, ku ihmiset pyytää snäppäämään ja sit ku snäppää ni ne ei vastaa??? i- haluisin vaa tietää miksi ;__; tosi outoa musta
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Mitä tarkoittaa jättää avatulle t,se joka ei näe järkeä snapin käytössä koska ONHAN meillä wa.
 
Liittynyt
26.4.2021
Viestejä
82
Reaktioarvo
34
hei tämä! en ymmärrä sitä yhtään, ku ihmiset pyytää snäppäämään ja sit ku snäppää ni ne ei vastaa??? i- haluisin vaa tietää miksi ;__; tosi outoa musta
Joo tätä kyl itellekkin on jotkut tehny ja tosiaan varmaan myös siks jätetään avatulle jos laittaa pelkkiä striikkejä kun ite oon vaan sellanen joka snäppää monesti päiväs
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
No siis sitä että avaa sen snäpin mut ei vastaa siihen
Jaahas, ihan sama kuin wa näkee että toinen nähnyt viestin. Itseä ei sillee kiinnosta aina vastaa suoraan. Toisinaan pyörittelen vastausta suussa pitkään ja jätän vain olemaan.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Minusta se riippuu täysin sisällöstä. Jos kyseessä on jokin laiska "snäppää", "GM" tai "GN" tai muuta vastaavaa, en kyllä jaksa vastata. Se viesti kuitenkin on lähtenyt jokaiselle listassa olevalle täysin identtisenä. Jos kuitenkin jotain oikeaa sisältöä on, vastaan yleensä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No tämäpä!
En jaksa sitäkään että joku laittaa sulle tyyliin "snäppää" tms ja kun vastaa hän jättää avatulle joten en yleensä vaivaudu vastaamaan muille kuin niille joiden kanssa puhun. Enkä kyllö pidä streakkejakaan yllä jos en puhu kyseiselle henkilölle jokapäivä jo muutenkin
Joo siis mähän en nykyään enää edes vastaa jos joku vaan sanoo "snäppää" koska siihen ei voi vastata mitään kunnollista eli pitäs ottaa just semmonen turha snäppi.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Joo siis mähän en nykyään enää edes vastaa jos joku vaan sanoo "snäppää" koska siihen ei voi vastata mitään kunnollista eli pitäs ottaa just semmonen turha snäppi.
No jep en mäkään mut alkuun kyllä kun luulin et jos joku laittaa sulle yksityis snäåin eikä tarinaan ni se ehkä haluaa puhua mutta eipä sitte:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No jep en mäkään mut alkuun kyllä kun luulin et jos joku laittaa sulle yksityis snäåin eikä tarinaan ni se ehkä haluaa puhua mutta eipä sitte:D
Joo niin luulin kai minäkin ihan aluksi vaikka sitä onkin vaikea muistaa, kun siitä on vuosia. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
En käytä snäppiä, mutta saatan jättää viestejä avatulle pitkiksikin aikaa yksinkertaisesti siksi, etten jaksa tai kerkeä juuri sillä hetkellä vastata. Joskus haluan miettiä vastaustani pidemmän aikaa, joskus en vaan jaksa olla sosiaalinen juuri sillä hetkellä.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ite vastaan kaikille kaikkiin tyhjiinki kuviin, mut jos striikit lähetetää, nii niihin ei mulla oo mitää tarvetta oikeestaan vastaa D:
 
Ylös Pohja