Keho Miks nää menkat o tämmöset? :D

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Aiva sairaa niukat siihe verrattun mikä yleensä on, ja ny o jo 4 päivä eik mittää oo muuttunu

Yleens o ain ollu silleen et 2-3 ekaa päivää o tosi runsai ja sit ne pikkuhiljaa vähenee ja 6-7 päivä loppuu.

Tai ei täs muuta mut sitä vaa mietin et voiks nää olla iha helveti runsaat menkat jotka ei oo alkanu kunnol viel, ku kuulostaa hirvee epätoelliselt et ois tämmöset.

(ja jos asiaan yhtää vaikuttaa ni oon kans täl hetkel kipee)
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
voi olla, et toi kipeys vaikuttaa tai joku mikä tahansa muu asia D: ootko esimerkiks kipeyden takii syöny vähemmän tms.? tai siis, ainaki itse oon huomannu, että pikkuasiat vaikuttaa välil menkkoihin aika paljon. tuntemattomat ovat menkkojen tiet! D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
voi olla, et toi kipeys vaikuttaa tai joku mikä tahansa muu asia D: ootko esimerkiks kipeyden takii syöny vähemmän tms.? tai siis, ainaki itse oon huomannu, että pikkuasiat vaikuttaa välil menkkoihin aika paljon. tuntemattomat ovat menkkojen tiet! D:
No niihä ne vaikuttaa D:.
Ja juu oon ny parin päivän aikana syöny aika olemattomast (en oo ollu onneks kauempaa kipee viel), ja sitä enne 2 viikkoo ku jätin kouluruokaiöun ain välist, mut en jaksa uskoo et se vaikuttas kauheet ku en yleensäkkää syö ku jpnku puolikkaa perunan ja jotai :'D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
No niihä ne vaikuttaa D:.
Ja juu oon ny parin päivän aikana syöny aika olemattomast (en oo ollu onneks kauempaa kipee viel), ja sitä enne 2 viikkoo ku jätin kouluruokaiöun ain välist, mut en jaksa uskoo et se vaikuttas kauheet ku en yleensäkkää syö ku jpnku puolikkaa perunan ja jotai :'D
aivan D: hmm, tietyst jos sul on esim. jotain stressiä ni se saattaa ol isoin tekijä, mut voi tolla syömiselläkin olla joku pieni rooli D: tosin miehän en mikään asiantuntija ole niin spekuloin vain
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,745
Mulla tosissaan viime menkoista meni varmaan ihan stressistä ja huonosta syömisestä niin että oli tosi outoa ja vähäistä vuoto yhen päivä ja sit se loppu.
Seuraavalla viikolla sit alko vähän normaalia niukempaa mut muuten normaalina.
Eli voi olla stressiä ja syömättömyyt
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Mulla on aika toi sama eli pari ekaa päivää on semmosta putousta ettei muuta tehdäkkään kuin rampataan vessassa, sit laantuu ja alle viikossa loppuu, mut viime menkat oli mullakin oudon niukat, oli vähän enemmän vuotoa vain yhen päivän ja kesti vain sen 4 päivää (ihana helpotus)
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Mulla on aika toi sama eli pari ekaa päivää on semmosta putousta ettei muuta tehdäkkään kuin rampataan vessassa, sit laantuu ja alle viikossa loppuu, mut viime menkat oli mullakin oudon niukat, oli vähän enemmän vuotoa vain yhen päivän ja kesti vain sen 4 päivää (ihana helpotus)
Vähän myöhäs mut mul on toi sama ja siis menkkojen aikaan ravaan jatkuvasti vessas ku kaihee kakka hätä tai sit tuntui et ois mut sit ku meet vessaan niin eo ookkaan ja sit varsinki ekoin päivinä kauheet menkkakivut varsinki jos oot koko päivän kotona etkä tee mitään niin ihan tuskaa ja sit makaan sikiöasennos ku sattuu niin perkeleesti mut jos oon koulus niin sit ei ees oo menkkakipui
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo meikäl alko sit tänä aamuna menkat ja noh aamulla ei ollu mitään menkkakipui mut sot ku tulin töihin ja oltiin lasten kaa pihalla kun oon siis viel päiväkodissa työharjottelussa niin sit alko mahaan sattuu ihan sikana ja sit oli tosi heikko olo että en meinannu jaksaa seistä siinä lyhtypylvään eessä ku piti seisoo siinä et laoset ei laske pulkalla sitä päin ja sit tuntu vaan siltä et vois vaan läsähtää siihen lumihankeen ku ei jaksanu oikeesti seistä ja tuntu kurkis et oksennus tulee mut sit sanoin työkaverille et on menkat ja et on heikko olo et en meinaa pystys pysyy niin sano et mee ehottomasti sisälle
 
Ylös Pohja