Suhteet Miks tinderis on liikaa hyvännäkösii miehii?

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Pyyhit oikealle oikein urakalla siis.
Jos saan kysyä, millainen on "hyvännäköinen?"
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ite olen swaippailut suurimman aina vasemmalle. Ei sillä ettei ne ois hyvännäköisiä. Vaan sillä et koen ettei oo oikein mun tyyppiä.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Kannattaa sit muistaa myös se et aina ne hyvännäköset ei oo persoonaltaan hyviä
Tämä.
Juuri vähän aikaa sitten menin ulkonäkö edellä (mitä en siis yleensä tee) ja huomasin että oli virhe, tyyppi oli alun jälkeen aika kusipäämainen

(ei siis tinderissä vaan muuten :D)
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Kannattaa sit muistaa myös se et aina ne hyvännäköset ei oo persoonaltaan hyviä
tämä! Eksäni oli yks niistä. Tosi komea miekkonen mutta luonteeltaan kusipää, naistenhakkaaja ja pettäjä. Kyseinen eksä pyörii pk-seudun Tinderissä ja voi että kuinka monta naista hänen pauloihinsa on joutunut ja olen joutunut kuulemaan valituksia hänestä. En ihmettele jos on edelleen sinkku.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
tämä! Eksäni oli yks niistä. Tosi komea miekkonen mutta luonteeltaan kusipää, naistenhakkaaja ja pettäjä. Kyseinen eksä pyörii pk-seudun Tinderissä ja voi että kuinka monta naista hänen pauloihinsa on joutunut ja olen joutunut kuulemaan valituksia hänestä. En ihmettele jos on edelleen sinkku.
Vaikuttaa siltä että tulee olemaan loppuelämänsä sinkku tolla käytöksellä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Mitä vittua miks :DDD jos joku hakkaa naisia ja pettää niin mitä muuta sellasesta ihmissaastasta pitäs sanoa kun että kusipää paska ihminen jnejne
Niin siis sitähän mää sanoin. Että tullee olemaa sinkku loppuelämäsä ku on täys paskiaine. Taisit lukee väärin mun kommentin?
 
Ylös Pohja