Teknologia Millaisilla laitteilla katsotte Youtubea?

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Editon tosi huonolaatuisen videon ääniraitaa ja aloin miettimään millaisilla äänentoistovehkeillä suomalaiset kuuntelevat Youtubea.

Käytän siis aika laadukkaita kuulokkeita editointiin, joiden avulla huomaan kaikki pienet virheet. Ja siis mietin että ei mun kai tarvii yrittää jäljitellä mitään elokuvastudion äänieditointia, jos suurin osa katsoo videoita Youtubesta puhelimella ilman kuulokkeita.

Eli siis joo. Apua!
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Yleensä puhelimella ja aika usein myös tietokoneella, useimmiten kuulokkeilla mutta joskus ilman
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Tietokoneella kuulokkeet päässä. Silloin tällöin tabletilla ja puhelimella.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kiitos vastauksista. Oon kyllä yllättynyt miten moni kuuntelee kuulokkeilla.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Tietsarilla, puhelimella, tabletilla ja toisinaan pleikkarilla. En tykkää pahemmin pitää kuulokkeitta muutoin kuin ulkona ja julkisissa. Auton kaiuttimistakin välillä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Puhelimella ja läppärillä, yleensä kuulokkeilla, joskus harvoin kaiuttimilla. Harvoin myös TVn kautta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Läppäriltä kuulokkeilla että ilman. Hyvä äänenlaatu ollut ja olin aivan ihmeissäni äänenlaadusta, kun sain kolme vuotta sitten ensimmäiset oikeat kuulokkeet. :D Sitä ennen en ollut käyttänyt kuin Nokian nappikuulokkeita joskus todella harvoin. Koulun takia piti ostaa ne paremmat.

Toisaalta omasta mielestä Lp-levyissäkin on hyvä äänenlaatu tai ainakin riittävä, vaikka kaikkien mielestä ei. :D
 
Ylös Pohja