Aihe vapaa Minä kun alan pitämään Damon albarnia hyvännäköisenä:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,947
When did i become this

Siis niiku millon mä aloin olee obsessed brittimusaan. Tai no niiku britteihin yleensäki. WHEN DID THIS HAPPEN.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
When did i become this

Siis niiku millon mä aloin olee obsessed brittimusaan. Tai no niiku britteihin yleensäki. WHEN DID THIS HAPPEN.
Tai no siis ne vaan sattuu olee brittejä ilmeisesti koska vannon et mä en oo joka päivä sillee hmm kenestä britistä voisin tänään alkaa tykätä

Herranjestas en tee tätä tahallaan xD

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,004
Huutis.
Se mies ei ole hyvännäköinen, se kultahammas tekee siitä viehättävän. Tai onhan siinä poikamaista charmia yhä, mutta jos verrataan Gallagherin veljeksiin niin ei ole.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Huutis.
Se mies ei ole hyvännäköinen, se kultahammas tekee siitä viehättävän. Tai onhan siinä poikamaista charmia yhä, mutta jos verrataan Gallagherin veljeksiin niin ei ole.
Noooh, eihän kukaan Gallaghereita voita, myönnetään 🤧

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,004
Noooh, eihän kukaan Gallaghereita voita, myönnetään 🤧
Noel on muuten kauniimpi ja komeampi, ei pelkästään äänesä perusteella. Sillä on niin miellyttävät kasvot, oih että. Kuitenkin sen verran karskit, ettet kestä katsoa kuin hämmästyksen verran.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,947
Noel on muuten kauniimpi ja komeampi, ei pelkästään äänesä perusteella. Sillä on niin miellyttävät kasvot, oih että. Kuitenkin sen verran karskit, ettet kestä katsoa kuin hämmästyksen verran.
Totta! Ahaa onko Skeletorkin kenties ihastunut noeliin 😌 myönnä pois! Sillä kukapa ei olisi

Ylös Pohja