Pukeutuminen Minkä perusteella pukeudutte?

Minkä mukaan pukeudut ensisijaisesti tai pääasiallisesti?


  • Ääniä yhteensä
    35

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Oikeastaan kaikki vaikuttaa, Sään mukaan aika usein epäonnistun kun aina talvisin laitan joku kolmekin paitaa päälle ja sitten vielä paksu talvisukkahousut farkkujen alle ja jos aamulla kun lähden ulos on pakkasta mutta iltapäivällä taas aurinki jo lämmittää niin tulee kuuma.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Vastasin että fiiliksen, mutta paljon vaikuttavat myös mm. käytännöllisyys, mukavuus, tyyli ja vaikkapa tuo sää. Tosin minäkin usein epäonnistun säänmukaisessa pukeutumisessa ja puen päälle liikaa vaatteita. :D
 

Sakrablaa

Uusi
Liittynyt
18.4.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
37
Siis tottakai kaikilla on varmaan useampi näistä mutta mikä on se ENSISIJAINEN tekijä oli nyt pointtina :DDD
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Välillä pukeudun vähän muodin mukaan, mutta yleensä laitan vaan randomisti jotkut vaatteet päälle
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla vaikuttaa se, et näyttää kivalta, eli kai tyyli, ja sää, mut voi valita vaan yhen niin valitsin sit sään. Tosin nyt en tiiä viittinkö palata enää niihin mun talvitoppavaatteisiin, kun vaihdoin jo viileämpään takkiin, mutta toisaalta tuolla ulkona on ihan sika kylmä ja on ulkovälkät. D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Sää ja mukavuus. Oikeestaanhan noi kulkee sillein käsi kädessä, koska jos on pukeutunut sään mukaan - esim. ei ole liian kuuma, kylmä viima ei tunnu kasvoilla tai sukat pysyy kuivina - niin se tuntuu mukavalta.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Oon vähän tällanen college-housu- ja trikoopaitatyyppi, mutta viime aikoina oon tajunnut, että mekotkin voi olla todella mukavia ja helppokäyttöisiä, jos malli on oikea. Haaveilen olevani jonain päivänä sellainen boheemi pellavamekkotyyppi, joka ammentaa inspiraatiota keskiaikaisesta muodista :) hiuksia oon päättänyt jo alkaa kasvattaa, että jonain päivänä onnistuis historialliset kampaukset :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
sää/mukavuus/fiilis ja käytännöllisyys. koitan hankkia vaatteita jotka kestää, sopii moneen käyttöön ja joissa on mahdollisimman paljon taskuja (tuntuu että oon lähes jokasessa vaatekeskustelussa hehkuttanut tätä taskujuttua mutta taskuttomien vaatteiden valmistus täytyisi olla laitonta). ei mulla ole varaa seurata muotia eikä se kiinnosta muutenkaan, oon ihan tyytyväinen omaan tyylittömään tyyliini :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oma tyyli, jos vaan yhe sais valita :D
Vaikka onhan sääkin yksi hyvä...
 

Mirette

Hätähuutoja olen tottunut lukemaan
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
12
Reaktioarvo
13
Mukavuus ja tyyli ennen kaikkea, löhöpäivinä mahollisimman löysillä ja kokoontumispäivinä sit vähän parempaa. Tyyli on kuitenkin tarkoin varjeltu, eli tähtään pukeutumaan kasarityyliin mahollisimman paljon - eli pikamuotirytkyt jääköön kauppaan. Vanhat kledjut ovat kestävämpiä ja kierrätys sitä paitsi kannattavaa. Ai niin ja ne on nätimpiä ko nää pikamuotirytkyt.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on kolme tärkeetä elementtiä: sää, mukavuus ja fiilis.
Vastasin sää. Mä olen sellanen vilukissa että jos en pukeudu sään mukaan niin en kykene mihinkään. Mukavuus on myös tärkeä sillä mä haluan että pystyn kiivetä puuhun jos siltä tuntuu, ja että voin röhnöttää jalat levällään tai vaikka tehdä päällä seisonnan.
Fiilis on myös tärkeä. Päivä on pilalla jos mä en fiilaa mun vaatteita. Pitää tuntea olo mukavan lisäksi hyväksi. Tää vaihtelee päivän mukaan. Toisen päivän hyvä asu ei tunnu hyvältä toisena päivänä.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Vastasin että fiiliksen mutta pukeudun myös mukavuuden, tyylin, trendien ja säänkin mukaan. Eli kaikkien :D
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Fiiliksen mukaan, mutta sitten voimme ottaa huomioon sen seikan että suunnilleen joka päivä on "tänään onkin sellainen mukavuudenhaluinen ja laiska olo, laitan ylisuuren hupparin ja farkkuhaalarit" päivä :D
 
Ylös Pohja