- Reaktioarvo
- 5,487
Ihan uteliaisuudesta.
Kaikki ohjelmat lasketaan.game of thrones D: lasketaanko tähän siis iha kaikki ohjelmat? jos joo niin sit viel posse - niiden katsojaluvut on kyl vissii vähän tippunu vuosien saatossa, mut silti
temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.Voisin itsekin sanoa muutaman.
- Squid Game oli hyvä, mutta ei se niin maailmaa mullistava ollut että noin ison haloon ansaitsi.
- 13 Reasons Why. Mitäänsanomaton.
- Black Mirror. Eteni niin hitaasti etten millään jaksanut keskittyä.
- Salatut Elämät, samoja juonenkäänteitä vuodesta toiseen. Lopettakaa jo.
- 50 Shades of Gray. En ymmärrä mitä kukaan (edes ne elämäänsä kyllästyneet keski-ikäiset naiset) näkee tuossa leffassa.
- TEMPTATION ISLAND. Miten kukaan voi katsoa tällaista paskaa? Ihan oikeasti, yritin joskus kaiken hehkutuksen innoittamana katsoa sitä mutta teki mieli tappaa itsensä jo 10 minuutin jälkeen.
Totta, ehkä tuo on parisuhteessa oleville ihan hyödyllinen ohjelma. Ikisinkulle (= minulle) ei ehkä niinkään.temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.
ensimmäinen kohtalotoveri joka pitää enemmän fma:n alkuperäisestä animesta!Sanotaan vaikkapa
- Squid Game (Nälkäpeli rip-offilta vain kuulostaa)
- Stranger Things
- The Walking Dead (Ihan hyvähän se on, mutta todella itseään toistava)
- Frozen ja Frozen II
- Fullmetal Alchemist: Brotherhood (Itse pidän ihan FMA 2003 versiosta enemmän)
- Code Lyoko Evolution (Ei herranen aika mitä kuraa)
- Harry Potterit
No tää, ja kaikki muutkin vastaavat turhan seksuaaliset (tai muulla tavalla typerät) tositeeveeohjelmat.- TEMPTATION ISLAND. Miten kukaan voi katsoa tällaista paskaa?
Tää on kyllä kieltämättä ihan hyvä pointti.temppareista saa ihan hyvää analyysiä omaan itseensä ja parisuhteeseensa. esimerkiksi viime kaudella oli yksi pariskunta, jonka suurin ongelma oli ettei toinen kokenut mustasukkaisuutta kumppanistaan. saatiin oman avokin kanssa siitä ihan hyviä keskusteluja aikaiseksi mikä on normaalia ja mikä ei, mitä tunnetaan toisiamme kohtaan ja miltä toisesta tuntuu. samaten tulee keskusteltua oman parisuhteen rajoista, miltä tuntuisi olla toisen asemassa jne. meillä ei ainakaan tällaisia keskusteluja tule käytyä ihan noin vain, vaikka pitkä suhde onkin.
Mä-- Harry Potterit
Tarkoitatko tällä siis niitä elokuvia, vai koko tarinaa ylipäätänsä?- Harry Potterit
Koko hoitoa.Tarkoitatko tällä siis niitä elokuvia, vai koko tarinaa ylipäätänsä?
SeleeväKoko hoitoa.
Musta stranger things on hyvä ku se on niin hidastemponen sarja, että ei tarvi keskittyä yhtään :D Oon kattonut ekan kauden.ja esimerkkejä niistä joita en itse ymmärrä:
stranger things
schitt's creek
the office usa
the crown
euphoria
oon kaikkia katsonut pidemmälle kuin ekan kauden ja ei herätä ei niin mitään tunteita suuntaan tai toiseen. the crownin sijaan katsoo ennemmin vaikka dokumentteja kuningasperheestä, kun niitä nyt aikakauden vuoksi on olemassa.
varmasti on muitakin mutta aamusta lyö pää vielä tyhjää. :D