Minusta on varmaan tulossa kesä vihaaja

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itikat, allergiat, paahtava kuumuus, kuivuus. En odota niitä innolla varsinkin kun kärsin kahdesta noista nyttenkin eli kuumuus ja allergia. Myöskään valoisista öistä en tykkää ja mun mielestä kesäöisin ulkoilu on pelottavampaa kuin syksy/talvi/kevät öinä ulkoilu. Sitte yksinäisyys tuntuu jotenkin pahemmalta erityisesti kesällä ja oon huomannut että alakuloisuus ja ahdistus jotenkin mun pään sisällä korostuu ku monet muut nuoret viettää paljon kavereidensa ja kumppaniensa kanssa aikaa ulkona kun on niin lämmintä ja monella on loma eikä mulla oo ketään. Viileät sadepäivät ovat parhaita.
Varmaan sittenkin oon syksyihminen D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,899
Mä tykkään kesäst mut on tää kuumuus vähän tuskallista kyllä kun tuntuu et ahistus nousee heti pilviin pelkästään sen takia. Huutista muuten kun pelkästään sana kumppani saa mut melkein paniikkikohtauksen partaalle, en tykkää edes kuulla sitä sanaa, oon kai sit jo niin traumatisoitunu tai jotain
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Samaistun, varsinkin tuohon alakuloisuuden lisääntymiseen. D: Tuntuu, että pitäisi olla joka päivä jossain menossa ja "tekemässä muistoja" (ja toisaalta pitäisi kanssa käydä töissä jne.) Kesä on sinänsä muuten ihan jees, mutta liiallista kuumuutta en siedä yhtään.
 

Mymmeli

Uusi
Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
23
Itikat ja paahtava kuumuus on kyllä minustaki kesässä huonoja puolia. Sit kans tuo et alakuloisuus lisääntyy nii itekki koen olevani stressaantunut kesästä itsessään enemmän ku vaikka talvesta. Asioita jotka mua stressaa kesässä on se kuinka pitää saada kesätöitä, pitäs viettää aikaa koko ajan pihalla ja kavereitten kanssa ja tehä kaikkea hauskaa. Lisäksi on ihan tuskaa nukkua kuumassa huoneessa ja varmasti ne huonot yöunet vaan lisää sitä stressiä yms.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mutta onhan kesässä siis hyviäkin puolia niinku esim marjat, kukat, valokin tietysti, kohtuullinen lämpö, se kun kaikki ei ole lumen peitossa ja näkee luontoa, vihreys, perhoset, lomailu.
 
Ylös Pohja