Mistä kuuntelette musiikkia?

Mistä/miltä kuuntelette musiikkia?


  • Ääniä yhteensä
    31
  • Äänestys suljettu .

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Mistä/miltä kuuntelette musiikkia? Valitse yksi tai useampi vaihtoehto.

Kiinnostaa tietää mistä nykyään kuunnellaan. :smile: Listasin vaihtoehtoja ja toivottavasti keksin kaikki. Tuo 8-raita on kyllä jo melko kaukaa haettu, kun niitä käytettiin lähinnä 70-luvulla. Radion olisi voinut erotella normaaliksi ja nettiradioksi, koska omasta mielestäni on niissäkin eroa vaikka tulisikin sama kanava.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Kyllä CD:t ja C-kasetit on ne parhaat, mutta kaikki muu mikä ei levyiltä ja kaseteilta löydy pitää kuunnella Youtubesta.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Youtubesta. En siedä Spotifya, koska en voi ostaa sitä premium-versiota ja ilman sitä se on aika tyhmä (ei esimerkiksi anna valita mitä kuuntelee, ja lisää itsestään biisejä soittolistoihin :c)
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Spotify, Radio ja Youtube. Juuri tuossa paremmuus järjestyksessä.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Useimmiten youtube ja cd levyt, koska spotifystä ei löydy usein niitä mitä haluan kuunnella.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tällä hetkellä Radio, Spotify ja Youtube on ottanut isoimman potin.

Yllätti hieman CD:n sijoitus. Ei se kaikkein huonoinkaan ole, mutta aika kaukana suosituimmista. Onhan tietääkseni CD-levytkin jo 80-luvun loppupuolelta vanhimmat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Nykyään radio ja youtube ja spotify, ei oikein muualta oo pitkään aikaan tullu kuunneltuu.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Youtubesta. En siedä Spotifya, koska en voi ostaa sitä premium-versiota ja ilman sitä se on aika tyhmä (ei esimerkiksi anna valita mitä kuuntelee, ja lisää itsestään biisejä soittolistoihin :c)
Jännä, mua nää seikat ei häiritse. Se ei lisää itsestään kappaleita kun soittolista on tarpeeksi pitkä ja mä tykkään muutenkin kuunnella kaikkea satunnaistoistolla. Valitsen kappaleet mun soittolistoihin niin tarkasti ettei oikeastaan edes tarvitse skipata. Ja mainokset - niitä tulee vain puolen tunnin välein joten sen kestää.
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
spotify :D oon pakottanu mun vanhemmat maksaan premiumin jo jotai 2 vuotta nii ei mainoksetkaa häiritse
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
LP:t on mun elämä! Autossa on aina pakko kuunnella radiota. Joskus oon "laiska" ja kuuntelen Youtubesta ja Spotifysta, mutta ne ei oikein sovi mun tyyliin kun oon niin vanhanaikainen xD
Haluaisin kasetteja ja 8-raitakasetteja, mutta vielä en oo saanut hankittua.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
LP:t on mun elämä! Autossa on aina pakko kuunnella radiota. Joskus oon "laiska" ja kuuntelen Youtubesta ja Spotifysta, mutta ne ei oikein sovi mun tyyliin kun oon niin vanhanaikainen xD
Haluaisin kasetteja ja 8-raitakasetteja, mutta vielä en oo saanut hankittua.
C-kasetit on ollut viime vuosina nouseva hitti. Niin oudolta kuin kuulostaakin niin C-kasetit menee taas kaupaksi.:cool: Ei ne tietenkään hirmu suosituiksi tule, mutta ei niitä sentään ihan roskanakaan enää pidetä.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kyllä se niin on, että spotify saa kunnian musiikinkuuntelustani. :D
Premiumilla tosin tietysti, kun spotify on muuten kuin sanakirja ilman sanojen selityksiä D:
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Youtubesta ja autossa radiosta. Spotify ei edes anna kuunnella kaikkia kappaleita ilman preriumia :----D
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Youtubesta ja autossa radiosta. Spotify ei edes anna kuunnella kaikkia kappaleita ilman preriumia :----D
Tuollaista en olekaan kohdannut, mutta en paljoa ole ikinä Spotifyta käyttänytkään. Ehkä uusimmat ja suosituimmat kappaleetko on tuollaisia?

Sen tiedän, että jos on huono nettiyhteys niin se näyttää että on "ei nettiyhteyttä".:ROFLMAO: Siinä syy miksi niin vähäisellä käytöllä.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,690
Reaktioarvo
1,624
Spotify ei edes anna kuunnella kaikkia kappaleita ilman preriumia :----D
Senkö takia mulla on mun yhdessä soittolistassa pari kappaletta, jotka näkyy semmosina harmaina ja niitä ei voi toistaa? Pystyin kyllä vielä tyyliin vuosi sitten kuuntelemaan niitä ihan hyvin... mutta nyt ne ei löydy edes haun kautta. D:
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Youtube ehdottomasti eniten käytössä, kuuntelen myös LP-ja CD-levyjä. Matkustaessa MP3- tai MP4-soitin (löytyy molemmat ja toimii edelleen :D).
 
Ylös Pohja