Aihe vapaa Mistä olet tällä hetkellä innoissasi/kiinnostunut??

Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
On aina ihanaa lukea toisten innostumisesta. Minulla ainakin menee jonkinlaisissa sykleissä kiinnostuksen kohteet, joten alla löydät tämänhetkisiä.

- kauniit ja vanhat kansanpuvut ja niistä inspirointi (älkää sekottako kansallispukuihin), tää näkyy silleen että oon selannut netistä ihan sikana kuvia ja maalauksia ajalta n. 1890-1930
- lasten kasvattaminen ja pedagogiikka
- nukkuminen
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Niitä on ihan liikaa mutta ainakin:
-Kuvataide
-Valokuvaus
-Maisemat
-Arkkitehtuuri
-Raskas musiikki
-Kotimaanmatkailu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,387
Reaktioarvo
2,900
Kuulostaa typerältä mutta pakko sanoa että töistä (ainakin hiukan) luultavasti sen takia että näen siellä erästä ihmistä 😐 josta en kylläkään haluaisi tykätä. Sitä paitsi on sairasta olla innoissaan töihin menemisestä. Ihan oikeasti.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Tässä muutama::
× Suomalainen luonnonuskonto (Ukko, Ahti, tontut jne.)
× Slaavilaiset kielet (niinkö niitä kutsutaan)
× Korut
× Kauhutarinoiden kirjoittaminen
Tähän vielä kerrottakoon että kehitän omaa kieltä, vaikka onkin vielä aika työn alla. :D
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
799
Reaktioarvo
756
Tässä muutama::
× Suomalainen luonnonuskonto (Ukko, Ahti, tontut jne.)
× Slaavilaiset kielet (niinkö niitä kutsutaan)
× Korut
× Kauhutarinoiden kirjoittaminen
Tähän vielä kerrottakoon että kehitän omaa kieltä, vaikka onkin vielä aika työn alla. :D
Tuo oman kielen kehittäminen kuulostaa tosi mielenkiintoiselta! :o
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,471
Vähän surullista etten oikeasti keksi tällä hetkellä mitään, mistä olisin innoissani.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
-Jenkkiautot
-maanviljely

Sitten on vähän kaikkea mitä olen kerännyt ja keräilen periaatteessa edelleen. Esim. erilaisia lehtiä ja sarjakuvia.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Vähän surullista etten oikeasti keksi tällä hetkellä mitään, mistä olisin innoissani.
Vähän sama, mutta toisaalta innostuin ja kiinnostuin tässä näistä muiden ihmisten innostumisista ja kiinnostumisista, joten ehkä se sit lasketaan? :D

Ja nyt kun aloin miettimään niin marginaaliräppi, maatuskamaalaukset ja erilaiset kuukuvat ovat olleet viime aikoina sellaisia joita oon tykännyt katsella/fiilistellä/kuunnella, joten sanotaan sit nekin tässä samalla.
 
Ylös Pohja