Ihastuminen mistä tietää että on ihastunut??

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Se on tosi hankala selittää
Siis sen vaan tietää jotenki xD

Toki joskus voi olla pitkäänki epäselvää et mitä jostakusta aattelee.

Mut ite määrittelen ihastumisen tunteen silleen et en vaan voi olla ajattelematta sitä ihmistä, mun sydän tykyttää aina ku se on mun lähellä enkä voi olla kattomatta sitä joka välissä. Mua alkaa väkisin hymyilyttää jos mun ihastus hymyilee/nauraa ja haluisin vaan koko ajan olla sen kanssa. Aina kun se puhuu mulle, hengaa mun kaa tai vaikka vaan nauraa mun jutulle joka on ihan tyhmä tai sit kehuu mua jostakin musta tuntuu et voisin haljeta onnesta :'))))

+Sit ku nään sen ees vilkasevan jotain toista tyttöä kuolen mustasukkasuuteen xD
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Se on tosi hankala selittää
Siis sen vaan tietää jotenki xD

Toki joskus voi olla pitkäänki epäselvää et mitä jostakusta aattelee.

Mut ite määrittelen ihastumisen tunteen silleen et en vaan voi olla ajattelematta sitä ihmistä, mun sydän tykyttää aina ku se on mun lähellä enkä voi olla kattomatta sitä joka välissä. Mua alkaa väkisin hymyilyttää jos mun ihastus hymyilee/nauraa ja haluisin vaan koko ajan olla sen kanssa. Aina kun se puhuu mulle, hengaa mun kaa tai vaikka vaan nauraa mun jutulle joka on ihan tyhmä tai sit kehuu mua jostakin musta tuntuu et voisin haljeta onnesta :'))))

+Sit ku nään sen ees vilkasevan jotain toista tyttöä kuolen mustasukkasuuteen xD
no tää! ja siis toi vika lause on just ihan totta, mäki ihan mustasukkasena taas :/
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Just noi jutut mitä tähän on kirjotettu kertoo siitä :D mutta mä ainaki mietin mun ihastusta ihan kokoajan ja se tulee myös mun mieleen aina sillonkin ku normaalisti kukaa poika ei tulis mun mielee :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
jooo ja sit siinä menettää heti uskon siihen et vois koskaan saada sen itelleen :( jos mun ihastus ees vilkasee jotain toista tyttöä nii en pääse yli kateellisuudesta :((
Mulla ei M:än takia oo ollu sitä uskoa ollenkaan :'(
(Ja silti oon edelleen kusessa siihen)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,832
Reaktioarvo
2,897
Sen tietää ainakin jos se on tarpeeksi voimakasta. Jos se on lievää sitä ei välttämättä tajua mut jos se on oikeasti voimakasta niin ei voi olla huomaamatta. Itse ainakin rupeen näkee about joka yö unta siitä ja tämmöstä, mut tiedän et kaikki ei nää unia välttämättä vaikka olisi vahvatkin tunteet. Mutta itsellä se menee niin että ajattelen sitä niin 24/7 että tulee uniinkin. Ja nimenomaan saattaa nähä sellasia raastavia unia jotka vaa lisää kaipuuta, mm. Sellasia et se pitää kii sust ja saat olla sen vieres ja pussailla sen kaa yms. Ja sit tietty se et sydän hakkaa ja koko keho on jossain adrenaliiniryöpyn vallassa. Tosin tuo ei oo itellä myöskään koko ajan päällä, välillä saattaa olla aikoja kun ei fyysiset tuntemukset edes oo joka päivä mitenkään läsnä mut sit taas välillä koko keho ihan sos-tilassa ja tuntuu että räjähdät. Itse oon just ainakin oman ihastukseni suhteen sen huomannut että eka olin ihan saatanan sekasin ja ajattelin vaan sitä koko ajan, sitten se ajattelu ihan millin verran rauhottui ja en ajatellu sitä joka sekunti mut nyt taas ajattelen about joka sekunti ja oon ihan vitun sekasin :D eli vähä aaltoilevastikin se menee.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
hmmm

nykysestä jätkästäni tiesin sen sillon kun ymmärsin et voidaan puhuu mistä vaan ja olla toistemme seurassa tosi rennosti ilman pelkoja. mua ei myöskään ole ahdistanut yhtään jutella hänen kanssa tunteista tms, vaikka viime säädön kanssa tunne oli hyvin läsnä. kai sen tietää vasta sillon kun aina sitä henkilöä aatellessa nousee hymy huulille ja se vaan on niin ihana omasta mielestä :>>>
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Itse kuulin kun pikkusisko sanoi ettei voi ihastua ennen kuin on tutustunut/jutellut kyseisen henkilön kanssa.. Se ihminen, josta oon kiinnostunu ei ole todellakaan mikään kiinnostus vain, mutta pakko kai se on sellaiseksi laittaa, kun en ole koskaan edes jutellut sen kaa.. Miten oonkaan syntynyt ihan väärään aikaan ja tällainen elämäntilanne. Joko mä olisin syntynyt vuoden myöhemmin tai kaksi vuotta aikaisemmin... PERKELE!!!!
 

Anonyyminen

Harjoittelija
Liittynyt
18.3.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
16
Mitäs sit jos on ihastunut tykkää viettää aikaa jne mut ei uskalla vaikka rupee seurusteleen tai et se vie aikaa että uskaltas rupee seurusteleen.. edellisistä suhteista hieman luottamus ongelmia tullu sun muuta.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Mitäs sit jos on ihastunut tykkää viettää aikaa jne mut ei uskalla vaikka rupee seurusteleen tai et se vie aikaa että uskaltas rupee seurusteleen.. edellisistä suhteista hieman luottamus ongelmia tullu sun muuta.
Hmmm... no sitten se vie aikaa. Eikai siinä oo mitään väärää jos se kestää että saa luottamuksen
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
nosiis oot varmaa saanu jo monii vastauksii mutta ite oon siis ihan korvia myöten ihastunu väärään ihmiseen tottakai :D mut tänään mul ei ollu kovin hyvä päivä ja sit se tuli mua koulussa vastaan ja pelkästään katto mua suoraan silmiin tai niiku se oli kattonu mua jo enne ku käänsin pään siihen suuntaan mis se oli ja sit se kääns pään nopee pois ku katoin sitä ja se teki mun koko päivästä paremman siis se et se katto mua silmiin ja muutenki aina jos vaan nään sen jossaki ja vielä jos se kattoo mua nii oon yhtä hymyä sen jälkeen (onneks on maskit koulussa nii kukaa ei nää koska tosiaan mun ei pitäis olla siihe ihastunu hihi) mut emmätiiä ainaki mul se ihastumine on semmosta et haluun nähä sen kokoajan ja aattelen sitä paljo
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mulla ittellä ihan ekat merkit ihastumisesta (tai oikeestaan siitä, että olen ihastumassa) on, että henkilön jutut naurattaa mua epäilyttävän paljon, ja, että mulla tulee henkilöä ikävä huomattavasti helpommin ja voimakkaammin kuin muita mun tuntemia ihmisiä. (Sanoisin peräti, että mulla ei ees tule sillein varsinaisesti ikävä ihmisiä, ellen ole ihastunut niihin.)
Ja sitten, kun ihastun "kunnolla", niin:
Aattelet vaan sitä ja masussa tuntuu ja ja ja asidasodasdad
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ääh näitä lukiessa alkaa tuntua siltä että oon ihan kyvytön ihastumaan D: haluaisin kokea jotain tollasta
 
Ylös Pohja