Lukutoukka_05_
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 997
kysymys otsikossa
pliis auttakaa D:
pliis auttakaa D:
Mutta voiko olla silleen puoli ihastunut?Se tuntuu erilaiselta. Oudolta. Voisi kuvailla juuri sillä tavalla että "en tunne näin ketään muuta kohtaan". Jos susta tuntuu, että olet ihastunut johonkuhun, on täysin todennäköistä, että silloin olet.
Kaipa sitä voi olla mitä vaan. Tiedän itsekin tunteen kun en voi olla varma, haluaisinko tässä nyt olla jonkun kaveri vai jokin muu. Tarkkaile tilannetta rauhassa ja katso, mihin päin menee.Mutta voiko olla silleen puoli ihastunut?
no tää! ja siis toi vika lause on just ihan totta, mäki ihan mustasukkasena taas :/Se on tosi hankala selittää
Siis sen vaan tietää jotenki xD
Toki joskus voi olla pitkäänki epäselvää et mitä jostakusta aattelee.
Mut ite määrittelen ihastumisen tunteen silleen et en vaan voi olla ajattelematta sitä ihmistä, mun sydän tykyttää aina ku se on mun lähellä enkä voi olla kattomatta sitä joka välissä. Mua alkaa väkisin hymyilyttää jos mun ihastus hymyilee/nauraa ja haluisin vaan koko ajan olla sen kanssa. Aina kun se puhuu mulle, hengaa mun kaa tai vaikka vaan nauraa mun jutulle joka on ihan tyhmä tai sit kehuu mua jostakin musta tuntuu et voisin haljeta onnesta :'))))
+Sit ku nään sen ees vilkasevan jotain toista tyttöä kuolen mustasukkasuuteen xD
Joo määki oon ollu viime aikoina ihan järkyttävä mustis D:::no tää! ja siis toi vika lause on just ihan totta, mäki ihan mustasukkasena taas :/
jooo ja sit siinä menettää heti uskon siihen et vois koskaan saada sen itelleen :( jos mun ihastus ees vilkasee jotain toista tyttöä nii en pääse yli kateellisuudesta :((Joo määki oon ollu viime aikoina ihan järkyttävä mustis D:::
Mulla ei M:än takia oo ollu sitä uskoa ollenkaan :'(jooo ja sit siinä menettää heti uskon siihen et vois koskaan saada sen itelleen :( jos mun ihastus ees vilkasee jotain toista tyttöä nii en pääse yli kateellisuudesta :((
tajusin vasta nyt kuinka paljon siitä tykkään kun itken sen perään ku se on jättäny mut avatulle moneksi tunniksi....Mietin vaa sitä koko ajan ja haluun sen omaks.kysymys otsikossa
pliis auttakaa D:
Hmmm... no sitten se vie aikaa. Eikai siinä oo mitään väärää jos se kestää että saa luottamuksenMitäs sit jos on ihastunut tykkää viettää aikaa jne mut ei uskalla vaikka rupee seurusteleen tai et se vie aikaa että uskaltas rupee seurusteleen.. edellisistä suhteista hieman luottamus ongelmia tullu sun muuta.
Aattelet vaan sitä ja masussa tuntuu ja ja ja asidasodasdad