Mitä helvettiä on tapahtunut :=D

• Keskustelun aloittaja ^0^
  • Aloituspäivämäärä

^0^

en tykkää
Reaktioarvo
49
Ennen koronaa mun naama näytti pepperouna pitsalta, mut nyt mulla on vain kaksi musta päätä (D:) ja mun mielestä mun naama näyttää ylipäätää ihan hyvältä ilman meikkiäkin C:
En siis oo pessy naamaani mitenkää muuten ku suihkus vedel et joo ihmeitä tapahtuu : S

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Huoh finnit ei oo rumia

Vittuu
Koht tulee pakko-oireita aknestaki voi vittu, tällaiset kommentit onki iha vitu hyvii

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Eiks sitten oo tullut meikattuu korona-aikana? En sit tiiä, et oisko meikit ennen korona-aikaa voineet aiheuttaa finnejä.

Tumppetus

Kokenut
Reaktioarvo
144
Mä näköjään vahingossa varastin sun kaikki finnit. Mun akne on nimittäin nyt viimeaikoina räjähtänyt ihan kunnolla vaikka sitä ei ollut ollut enää vuosiin kunnolla D:

^0^

en tykkää
Reaktioarvo
49
Huoh finnit ei oo rumia

Vittuu
Koht tulee pakko-oireita aknestaki voi vittu, tällaiset kommentit onki iha vitu hyvii
en meinannu että ois vaan että kun ennen esim. mun nenä näytti tosi isolta nii nykyään se näyttääki iha hyvältä jne. :S

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
en meinannu että ois vaan että kun ennen esim. mun nenä näytti tosi isolta nii nykyään se näyttääki iha hyvältä jne. :S
Okei no good mut joka tapauksessa ihmiset sais lopettaa finneistä jauhamisen. Vituttaa ku kaikki on sillee yäk näytän hirveelt mul on finni ja sit vaa mietin et really bitch koska mul on akne ja vituttaa ihmisten obsessio siitä kuinka finnit on muka niin kamalan näkösiä. Must akne ei edes näytä pahalt. Ja sanon tän ihan rehellisesti. En yleensä ajattele kenestäkään jolla on akne et se tekis siitä rumemman. Ei sileä iho ole sen parempi. Molemmat on ihan ok

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Okei no good mut joka tapauksessa ihmiset sais lopettaa finneistä jauhamisen. Vituttaa ku kaikki on sillee yäk näytän hirveelt mul on finni ja sit vaa mietin et really bitch koska mul on akne ja vituttaa ihmisten obsessio siitä kuinka finnit on muka niin kamalan näkösiä. Must akne ei edes näytä pahalt. Ja sanon tän ihan rehellisesti. En yleensä ajattele kenestäkään jolla on akne et se tekis siitä rumemman. Ei sileä iho ole sen parempi. Molemmat on ihan ok
Hyvä pointti kyllä. Olihan mun eksälläkin yhdessä vaiheessa melko pahakin akne - ja silti vaan onnistuin ihastumaan siihen ilman niin mitään vaikeuksia ja pidin sitä parhaimman näköisenä ihmisenä maailmassa. D:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hyvä pointti kyllä. Olihan mun eksälläkin yhdessä vaiheessa melko pahakin akne - ja silti vaan onnistuin ihastumaan siihen ilman niin mitään vaikeuksia ja pidin sitä parhaimman näköisenä ihmisenä maailmassa. D:
Juu, ei aknessa oo mitään rumaa. Must tuntuu et en edes alussa pitäny tätä ite rumana koskaan. Vaan sen takia halusin sen pois ku muut piti sitä rumana. Itteäni se ei koskaan haitannu. Ainut mikä haittas oli se kipu mikä niistä tulee. Oikeastaan en osaa kuvitella miltä näyttäisin sileällä naamalla ja se olis jopa outoa. Monesti mietin yläasteellakin haluaisinko näyttää siltä ja oikeestaan en ees haluis. Tai ei se haittais mut tää on ihan kiva näin. Sit vaa naurattaa ku jotkut on sillee "sun naamas on yhtä paljon finnejä ku kiinassa ihmisiä" ja oikeasti mua lähinnä huvittaa ja säälittää miten jotkut jaksaa kiinnostua mun naaman ulkonäöstä. Tavallaan vaan mietin että sääliks käy tollaset ihmiset jotka ei pysty ees nähä aknee kauniina. Toi tuli viel mun hyvältä kaverilta :D tavallaan se on ihan kiva tyyppi mutta sit kuitenkin, sääliks käy tollasia ihmisiä.

Ylös Pohja