Mitä joululahjoja ootte...

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon ostanut joululahjoiksi suklaalevyjä ja koruja. Pari suklaalevyä oon jo antanut. Lahjaksi oon saanut yhen suklaatikkarin, kaks suklaakarkkii ja eväsrasian. Toivon vanhemmilta lahjaksi rahaa, piirtonäyttöä ja tietokonetta.(mut ne on niin kalliita etten saa, mut onneks saan edes rahaa niin voin säästää siihen piirtonäyttöön)
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
vietettiin etukäteen joulua perheen kanssa, niin annoin ja sain jo lahjani. annoin äidille siskojen kanssa sähköhammasharjan; sitte siskoille molemmille lahjakortit, jonkun hienon pullon ja suklaata D: en toivonu erikseen kuin käsipyyhkeitä - hanin luona niit on tosi vähän, lol - ja sitten bearelin lahjakorttia.

sain sit lopuksi paljon tarpeellisia juttuja! lahjakortin kenkäkauppaan, beareliin ja parturiin; käsipyyhkeitä, kahdet sormikkaat, suklaata, yöpaidan, jonkun hienon saippuan, hiusnaamion, shampoon ja hoitoaineen, söpöjä pinnejä, huulirasvan, scrunchyn ja rahaa D:

omia lahjojani itelleni en oo vielä ostanut, mut aattelin ostaa söpön alpakkapehmolelun ja maalaus"pelin" switchille D: pitää vaan ootella, että saisin tilattua sen värisen kynän tota peli varten ku haluaisin lol. mullakin on piirtopöytä tms. haaveissa, mut ensin kokeilen, että onko digitaalinen piirtäminen miun juttu vai ei.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Oon ostanu muille suklaata ja muita herkkuja ja piirrustusvälineitä ja vaatteita.
Ite tiiän että tulen saamaan vaatteita ja ehkä jonkun verran rahaa, ja toivoin oikeastaan vaan vaatteita ja mun kaverilta piirrustusta.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mitäs sinä olet saanut ja toivonut? :3
Entä antanut? :3

Itse olen antanut lahjakortin lahjaksi.
En oikeastaan ole toivonut yhtään mitään - en vain keksi oikeastaan mitään, jota tällä hetkellä tarvitsisin D: Ehkä Netflix lahjakortti olisi mukava saada :3

Lahjat avaan vasta illalla, joten vielä en ole mitään saanut :D
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Annoin yhelle kaverille sellasen valmiin lahjapakkauksen mis oli kaikkia kuorinta juttuja ,vartalovoidetta ja sain siltä lahjaks tuoksukynttilän,sheetaskin ja lautasen ,sit yhelle kaverille ostin fazerin sen vadelma jogurtti suklalevyn ja kasvonaamion ja sit yhelle toiselöe kaverille ostin saman suklaalevyn ku edelliseööe kaverille ja sit mustan kynsilakan ja äitille ostin lahjapakkauksen jossa on sen lempi dödö ja sit siin oli vartalorasva ja sit oon saanu isotädiltäni synttärisekä joululahjaks 200€ et me on yhteensä 200€
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
-sain astioita, suklaata, pari meikki hommaa, painopeiton, kuulosuojaimet, filmejä kameraan, lahjakortin, pehmolelun...
(sain itseasiassa kaikki toivomat lahjat, kun en niitä ollu sen kummemmin toivonu - sain toivomien lisäks sitten tosiaan muita lahjoja).
-annoin maalauksia, suklaata, lahjakortin, pehmolelun, kynttilöitä...
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo vielä ees jaksanu avata D:
Enkä oo toivonut mitään ja konvehdit oon antanut perheenjäsenille.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
annoin avokille yhden kirjan ja isälle itse tekemäni lapaset. toivoin lahjaks talvikenkiä ja suklaata, sain kummatkin. lisäksi sain essun, patalaput, pari tyynyliinaa, kasvorasvan, teetä, lapaset, villasukat, värikyniä ja paperia sekä vähän rahaa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mitäs sinä olet saanut ja toivonut? :3
Entä antanut? :3

Itse olen antanut lahjakortin lahjaksi.
En oikeastaan ole toivonut yhtään mitään - en vain keksi oikeastaan mitään, jota tällä hetkellä tarvitsisin D: Ehkä Netflix lahjakortti olisi mukava saada :3

Lahjat avaan vasta illalla, joten vielä en ole mitään saanut :D
Nyt pystyn vastaamaan, että sain pari ihanaa t-paitaa, kitaraan sliden ja vahanauhat hokkareihin :3
Lisäksi karkkia ja pari lahjakorttia :))
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Mitäs sinä olet saanut ja toivonut? :3
Entä antanut? :3

Itse olen antanut lahjakortin lahjaksi.
En oikeastaan ole toivonut yhtään mitään - en vain keksi oikeastaan mitään, jota tällä hetkellä tarvitsisin D: Ehkä Netflix lahjakortti olisi mukava saada :3

Lahjat avaan vasta illalla, joten vielä en ole mitään saanut :D
Hienoa. lahjakortti on aina vörtti.mitäs sitten sait?
Heh ihana kun kysyit ihan takaisin.
No annoin karkkia, hiusdonitsei(en tiiä miten sw toinen nimi kirjotetaan joten siks toi), ripsentaivuttimet, vihkon, jonkun valaistavan koristeen jossa maisema ja kummipojalle villapaidan.

itse sain ainakin kukkaron, lahjakortin, rahaa, karkkia, puhelimen, lapaset, farkut(jotka kävin jo itse aijjemmin hommaa) ja totta kai villasukat
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Hienoa. lahjakortti on aina vörtti.mitäs sitten sait?
Heh ihana kun kysyit ihan takaisin.
No annoin karkkia, hiusdonitsei(en tiiä miten sw toinen nimi kirjotetaan joten siks toi), ripsentaivuttimet, vihkon, jonkun valaistavan koristeen jossa maisema ja kummipojalle villapaidan.

itse sain ainakin kukkaron, lahjakortin, rahaa, karkkia, puhelimen, lapaset, farkut(jotka kävin jo itse aijjemmin hommaa) ja totta kai villasukat
Oii kun kuulostaa ihanalta! :3

Villasukat on aina pakko saada!! :D
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Heh tulin nyt uudeks vuodeks käymään vanhemmilla niin avasin lahjani vasta eilen illalla ku pääsin tänne perille :D
Toivoin:
- vedenkeitintä
- leivänpaahdinta
- muutamia Arabian ja Marimekon astioita
- sekalaisia keittiövälineitä
- yhtä hiusaiheista kirjaa
- älppäreitä

Sain kaikkee kivaa :3
- suklaata
- kissamukin <3
- kissakalenterin <3
- joulukoristeita
- saippuaa
- suihkugeeliä ja vartalovoidetta
- siivousliinoja ja pesusieniä (nää tuli oikeesti tarpeeseen jes <3)
- taulun
- virkkauskirjan
 
Ylös Pohja