auringon_lasku
tyhjäntoimittaja
- Reaktioarvo
- 308
...antaneet?
...saaneet?
...toivoneet?
...saaneet?
...toivoneet?
Pikkujouluissa lautapelejä antanut, jouluna antanut ei mitään, saanut konjakkilaseja ja konjakkia. Toivonut ei mitään....antaneet?
...saaneet?
...toivoneet?
Nyt pystyn vastaamaan, että sain pari ihanaa t-paitaa, kitaraan sliden ja vahanauhat hokkareihin :3Mitäs sinä olet saanut ja toivonut? :3
Entä antanut? :3
Itse olen antanut lahjakortin lahjaksi.
En oikeastaan ole toivonut yhtään mitään - en vain keksi oikeastaan mitään, jota tällä hetkellä tarvitsisin D: Ehkä Netflix lahjakortti olisi mukava saada :3
Lahjat avaan vasta illalla, joten vielä en ole mitään saanut :D
Hienoa. lahjakortti on aina vörtti.mitäs sitten sait?Mitäs sinä olet saanut ja toivonut? :3
Entä antanut? :3
Itse olen antanut lahjakortin lahjaksi.
En oikeastaan ole toivonut yhtään mitään - en vain keksi oikeastaan mitään, jota tällä hetkellä tarvitsisin D: Ehkä Netflix lahjakortti olisi mukava saada :3
Lahjat avaan vasta illalla, joten vielä en ole mitään saanut :D
uuh nicee kuulostaa hyvältä :DNyt pystyn vastaamaan, että sain pari ihanaa t-paitaa, kitaraan sliden ja vahanauhat hokkareihin :3
Lisäksi karkkia ja pari lahjakorttia :))
Oii kun kuulostaa ihanalta! :3Hienoa. lahjakortti on aina vörtti.mitäs sitten sait?
Heh ihana kun kysyit ihan takaisin.
No annoin karkkia, hiusdonitsei(en tiiä miten sw toinen nimi kirjotetaan joten siks toi), ripsentaivuttimet, vihkon, jonkun valaistavan koristeen jossa maisema ja kummipojalle villapaidan.
itse sain ainakin kukkaron, lahjakortin, rahaa, karkkia, puhelimen, lapaset, farkut(jotka kävin jo itse aijjemmin hommaa) ja totta kai villasukat
Mä en ookkaan saanu ees joka vuos. itseasiassa en muista millo viimeks joten i likeOii kun kuulostaa ihanalta! :3
Villasukat on aina pakko saada!! :D
No mutta mukavaa, että oli mieleiset :3Mä en ookkaan saanu ees joka vuos. itseasiassa en muista millo viimeks joten i like
oli todellakin🤩No mutta mukavaa, että oli mieleiset :3